Szerintetek megszokásból nem hódítanak annyira a villanyautók, mint amennyire "vonzó" adatokkal bírnak?
Figyelt kérdés
Gondolok itt,hogy a tesla ~14kwh/100km fogyasztás + töltésveszteséggel számolva ~730 ft/100km vesz ki az ember zsebéből ,míg egy átlag 8 literes fogyasztású autó 2900 forintot.De vannak mért szerényebb villanyautók is 10-11 kwh/100km fogyasztással amik még kevesebbek.
Szerintem ez már csak anyagilag is vonzó...
Oké használtan is 2-3 millió.
2017. febr. 15. 18:57
1/6 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem, hanem a műszaki háttér (beleértve az akkumulátorokat) és a kiszolgáló háttérrendszer (töltőállomás) nem kellően kiépült, ráadásul a hagyományos motorgyártók és az olajkitermelő cégek erősen ellenérdekeltek.
2/6 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
2-3 millióért mit kapsz? Használhatatlan méretű és hatótávú 64 LE-s Peugeot Iont 6 évesen. A Teslát kevesen engedhetik meg maguknak, a legolcsóbb hahun 18,5 millió Ft. A hatótáv miatt pedig mind kompromisszum. A prémium kategóriás autókkal nem ritka, hogy valaki naponta sokszáz kilométert megtesz, és nem rá órákat állni a kúton, hogy feltöltse az akkumulátort. Egyelőre az elektromos autó komoly kompromisszummal jár, és ehhez képest nagyon drága.
3/6 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
hát engem nem vonzanak, mivel hosszabb úton egyáltalán nem praktikus. pl: lemész a horvát tengerpartra aztán 2 szer meg kell állnod feltölteni. Jó persze van amelyiknek elég egy töltés, de az már kétszer annyiba is belekerül.
Ráadásul télen az akku sokkal hamarabb lemerül és a fűtés is nagyon eszi még azt a maradék energiát is.
4/6 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Használható elektromos autó inkább 5-6 lepedonel kezdődik. Használtan. Ennyiből új, azonos kategóriájú dizelt lehet venni.
5/6 Donald J. Trump ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Vagy mert az a ~14kWh/100 km az inkább 18-20 kWh/100 km. Oké mondjuk a Tesla valóban egy batár nagy energiazabáló, de a takarékosabb társai is sokkal kedvezőtlenebbül reagálnak autópályás üzemre, hegymenetre, tömegnövelésre, mint a belsőégésű motorok. Vontatással meg gyakorlatilag simán feleződik a hatótáv. Városi üzemre vagy postakocsinak aranyosak, de ha az ember csak egyszer vinné hosszabb távra a kocsit, máris alkalmatlan. Akinek életszerű használatra kell és ki szeretné mutatni a környezettudatosságot, szerintem eszébe se jut, hogy elektromos autót vegyen Prius helyett.
6/6 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kerdező,neked megis mi olyan vonzó egy vagon kompromisszummal hasznalható,ehez kepest horror dragan kinalt,igazaból még ki nem forrott gyerekcipőben járó technikaban?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!