Dacia Duster futóműve mennyire masszív?
Sima elsőhajtásosról lenne szó. Egyik szerelő ismerősöm azt mondja, hogy ő nem bízna benne hosszútávon, mert gyengének tűnik. De ezekből csinálják az összkerekeseket is, elméletileg mérsékelt terephasználatot is ki kellene bírnia, ezért nem gondolnám, hogy a Renault szarból merte volna össze alá a futóművet.
Van valakinek ismerete ehhez a típushoz? Most akarok ilyet venni, de elbizonytalanítottak vele. Van még valamilyen hibája, ami miatt nem kéne megvenni?
Köszönöm, én is találtam róla sok jót, amit írtak, de találtam pl ilyeneket is:
(Ez alapján nem tűnik valami jónak, sőt, alátámassza azt, amit szerelő haverom mondott.)
Az a baj, hogy hosszútávú tapasztalatok még nincsenek a géppel, az pedig, hogy pár éves korában még jó, szerintem elvárható a legolcsóbb autótól is.
Most külföldi fórumokon is körülnézek, ha nem jött elő túl sok hiba, lehet, hogy mégis meglépem a dolgot. Nem terepre kell, hanem aránylag jól járható földutakra.
Nem tudom, nálunk az erdészetnek ilyenjei vannak, és ahogy elnézem az utcán az autókat, nem kímélik őket - nyakig sarasak, nem koszosak, hanem vastag sár van rajtuk - és még mindig megvannak. Ha szarok lennének, már rég lecserélték volna őket.
A belinkelt fórum hozzászólásban a felületi rozsdát rángatják elő, az meg minden más autón is ott lehet. Ez semmit nem árul el a strapabírásból.
Elég ha felsózott úton ment, és máris megjelenik.
A 10 évvel ezelőtti Loganok tényleg rohadtak, vissza is hívták őket utólagos alvázvédelemre. Azóta változott a korrózió védelmi eljárás, ettől ne félj.
Hát szerintem van jobb nála.
Amúgy meg Nissan a hajtása..... :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!