Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Fordoknak mennyire jó a...

A Fordoknak mennyire jó a futóműve/ váltója stb?

Figyelt kérdés

A menet tulajdonságok érdekelnek.

Elvileg precíz a váltó és jó futóművet kapott, de inkább kikérem a véleményetek. Mennyire jó az úttartás? Mennyit fogyaszt "papa" üzemmódban és akkor amikor kicsit odalépek neki? (Ha van saját tapasztalatotok megköszönném ha leírnátok)

A féktárcsa, fékbetét valóban hamar elkopik? Kuplung?

Előre köszönöm a választ !



2015. júl. 14. 21:24
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
A Mustangot kérdezed, vagy a Fiestát? :)
2015. júl. 14. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
97%

Nem îrtad hogy melyik model, motor, èvjÀrAt...

De altalabossagban a legjobb àr-èrtèk ès fogyasztas-szervizkoltseg jellemzi. Ès az ertektartas is egyre jobb.

2015. júl. 14. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
97%

Focus futóműve mindig legjobb volt kategóriájában.

A váltó is okés, de nem jobb mint más autónak.

Fogyasztás kiváló, főleg a dizel motorokkal.

És ugyanúgy kopik benne minden, mint más autóban, se gyorsabban, se lassabban.

2015. júl. 14. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
96%
Kopóalkatrészek ugyan úgy kopnak mint más kocsikban.A ford mindig is híresen jó futóművekkel szerelte a modeljeit.Az 1-es focus volt nekik a nagy ugras futoműben.Nagyon precíz,jó futómű.
2015. júl. 14. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
89%

Fordból 2008-as manuális váltós Ford Fiesta-t vezettem. Nagyon jó volt a váltója, precíz, nem lötyögött, mint a 2005-ös Peugeot-nak. Kuplung is jó puha, kellemes. Kezelőszervek is teljesen jók, futóművére sem panaszkodtam, inkább a súlyára. Nem mertem lazán, egy kézzel vezetni, mint a több, mint másfél tonnás saját autómat. Egy prémium autónak nyilván sokkal jobb a futóműve, mint egy kicsinek. De a kicsik között ennek nagyon jó volt. Külső-belső minőségre, összeszerelésre, futóműre mindenre milliárdszor jobb volt, mint a Peugeot 206, ami szintén kisautó. A Ford-ban csak a sok kopogós műanyag nem tetszett, meg az, hogy a B oszlopnak ne ütődjön a bizonságiöv, odatettek egy ilyen gumis akármi bigyót. Na most ez a Peugeot-ban szépen meg volt oldva, jól volt befűzve az öv és így a csatt az övnek a szíjának ütődhetett maximum. Ezt például nagyon megjegyeztem, mert nagyon furcsálom, hogy a Fordban ilyen szarul oldották meg.


Fogyasztására már nem emlékszem pontosan, csak arra, hogy sokkal kevesebbet evett, mint a másfél tonnásom.


Kopó alkatrészekről nem tudok nyilatkozni, kölcsönzős volt.


Utasként vadiúj, tehát harcsaszájú Fiesta-ban ültem még, meg egy pár éves Transit-ban. Az új Fiesta-ban sokkal jobb a belső kidolgozása, de nekem ezek az új Fordok egyáltalán nem tetszenek a harcsaszájuk miatt. Szerintem az borzalmas. Meg még kiskoromban ültem Ford Sierra-ban, emlékszem rá, hogy tetszett.


A Transit egy teherautó volt. Egyszerű, de jó ötletekkel, nem volt azzal se baj. Nagyon jó autónak tartom a Fordokat, csak jelenleg nem vennék újat, mióta bejöttek ezek a hülye harcsaszáj autók. A Focus-nak még jól áll, de abból is csak az 5 ajtós ferdehátúnak, kombinak már idétlen. Mondeo is sokkal jobb volt, meg az S Max meg a többi is. Szebb, kultúráltabb, elegánsabb.


Szóval nagyon-nagyon jók, csak az újak harcsaszájáért kár. Remélem leváltják, élőben is nagyon visszataszító. A szép Mondeot rontotta el a legjobban.

2015. júl. 15. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat !

Úgy összességben kérdeztem az összes Fordra.

Dízelnél vannak esetleg komolyabb problémák amik esetleg adódhatnak? Vásárlás előtt mit kell alaposan szemügyre vennem?

Egy Ford Mondeo 2.0 2005-ős a kiszemelt "áldozat"

2015. júl. 15. 05:09
 7/11 anonim válasza:
31%

Szépek ezek a„harcsaszájak”! Nincsen semmi gond, nekem pont az tetszik csak bennük!

A régiek nem szépek!

Meg a karosszéria sportosabb legyen...ez az új autók lényege!

A japán autókat szeretem!

2015. júl. 15. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Jók a dízelek amíg mennek, de 300 ezer környékén általában már elő szokott jönni a magasnyomású üzemanyag szivattyú kopása. Ez leginkább úgy fog előjönni, hogyha felmelegszik a gázolaj (tehát ha mész vele mondjuk egy órán át), nem fog elindulni. Ez főleg akkor van, ha rendszeresen hagyják kiürülni a tartályt. Ilyenkor már injektor, valamint nyomócső tisztítás is kellene. Aztán ott van az a bizonyos kettőstömegű lendkerék, mint minden modern dízelben. MK3-ban talán még nincs részecskeszűrő, de ha van, nem szereti a városi használatot. Sajnos az MK3-nak elég rossz fékei vannak, egyszerűen kevesek egy ekkora autóhoz.


Amúgy én nagyon szeretem. Egyel újabb 2.0 TDCI 6,7 litert evett, amikor kipróbáltam a dobogókői szerpentineken, meg volt még benne egy kis városnézés és úgy 300 km autópálya. Persze a fedélzeti 5 litert ír, de az hülyeség. 6 fokozatú váltóssal akár egy 170-180-as utazó is tartható.

2015. júl. 16. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
A fedelzeti computer kb 5%ot tèved csak a fogyasztasnal.
2015. júl. 17. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
A 2004 utáni Focusok nagyon egyben vannak. Muszáj dízelt venned? Mész annyit havonta, hogy megérje?
2015. júl. 17. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!