A Fordoknak mennyire jó a futóműve/ váltója stb?
A menet tulajdonságok érdekelnek.
Elvileg precíz a váltó és jó futóművet kapott, de inkább kikérem a véleményetek. Mennyire jó az úttartás? Mennyit fogyaszt "papa" üzemmódban és akkor amikor kicsit odalépek neki? (Ha van saját tapasztalatotok megköszönném ha leírnátok)
A féktárcsa, fékbetét valóban hamar elkopik? Kuplung?
Előre köszönöm a választ !
Nem îrtad hogy melyik model, motor, èvjÀrAt...
De altalabossagban a legjobb àr-èrtèk ès fogyasztas-szervizkoltseg jellemzi. Ès az ertektartas is egyre jobb.
Focus futóműve mindig legjobb volt kategóriájában.
A váltó is okés, de nem jobb mint más autónak.
Fogyasztás kiváló, főleg a dizel motorokkal.
És ugyanúgy kopik benne minden, mint más autóban, se gyorsabban, se lassabban.
Fordból 2008-as manuális váltós Ford Fiesta-t vezettem. Nagyon jó volt a váltója, precíz, nem lötyögött, mint a 2005-ös Peugeot-nak. Kuplung is jó puha, kellemes. Kezelőszervek is teljesen jók, futóművére sem panaszkodtam, inkább a súlyára. Nem mertem lazán, egy kézzel vezetni, mint a több, mint másfél tonnás saját autómat. Egy prémium autónak nyilván sokkal jobb a futóműve, mint egy kicsinek. De a kicsik között ennek nagyon jó volt. Külső-belső minőségre, összeszerelésre, futóműre mindenre milliárdszor jobb volt, mint a Peugeot 206, ami szintén kisautó. A Ford-ban csak a sok kopogós műanyag nem tetszett, meg az, hogy a B oszlopnak ne ütődjön a bizonságiöv, odatettek egy ilyen gumis akármi bigyót. Na most ez a Peugeot-ban szépen meg volt oldva, jól volt befűzve az öv és így a csatt az övnek a szíjának ütődhetett maximum. Ezt például nagyon megjegyeztem, mert nagyon furcsálom, hogy a Fordban ilyen szarul oldották meg.
Fogyasztására már nem emlékszem pontosan, csak arra, hogy sokkal kevesebbet evett, mint a másfél tonnásom.
Kopó alkatrészekről nem tudok nyilatkozni, kölcsönzős volt.
Utasként vadiúj, tehát harcsaszájú Fiesta-ban ültem még, meg egy pár éves Transit-ban. Az új Fiesta-ban sokkal jobb a belső kidolgozása, de nekem ezek az új Fordok egyáltalán nem tetszenek a harcsaszájuk miatt. Szerintem az borzalmas. Meg még kiskoromban ültem Ford Sierra-ban, emlékszem rá, hogy tetszett.
A Transit egy teherautó volt. Egyszerű, de jó ötletekkel, nem volt azzal se baj. Nagyon jó autónak tartom a Fordokat, csak jelenleg nem vennék újat, mióta bejöttek ezek a hülye harcsaszáj autók. A Focus-nak még jól áll, de abból is csak az 5 ajtós ferdehátúnak, kombinak már idétlen. Mondeo is sokkal jobb volt, meg az S Max meg a többi is. Szebb, kultúráltabb, elegánsabb.
Szóval nagyon-nagyon jók, csak az újak harcsaszájáért kár. Remélem leváltják, élőben is nagyon visszataszító. A szép Mondeot rontotta el a legjobban.
Köszönöm a válaszokat !
Úgy összességben kérdeztem az összes Fordra.
Dízelnél vannak esetleg komolyabb problémák amik esetleg adódhatnak? Vásárlás előtt mit kell alaposan szemügyre vennem?
Egy Ford Mondeo 2.0 2005-ős a kiszemelt "áldozat"
Szépek ezek a„harcsaszájak”! Nincsen semmi gond, nekem pont az tetszik csak bennük!
A régiek nem szépek!
Meg a karosszéria sportosabb legyen...ez az új autók lényege!
A japán autókat szeretem!
Jók a dízelek amíg mennek, de 300 ezer környékén általában már elő szokott jönni a magasnyomású üzemanyag szivattyú kopása. Ez leginkább úgy fog előjönni, hogyha felmelegszik a gázolaj (tehát ha mész vele mondjuk egy órán át), nem fog elindulni. Ez főleg akkor van, ha rendszeresen hagyják kiürülni a tartályt. Ilyenkor már injektor, valamint nyomócső tisztítás is kellene. Aztán ott van az a bizonyos kettőstömegű lendkerék, mint minden modern dízelben. MK3-ban talán még nincs részecskeszűrő, de ha van, nem szereti a városi használatot. Sajnos az MK3-nak elég rossz fékei vannak, egyszerűen kevesek egy ekkora autóhoz.
Amúgy én nagyon szeretem. Egyel újabb 2.0 TDCI 6,7 litert evett, amikor kipróbáltam a dobogókői szerpentineken, meg volt még benne egy kis városnézés és úgy 300 km autópálya. Persze a fedélzeti 5 litert ír, de az hülyeség. 6 fokozatú váltóssal akár egy 170-180-as utazó is tartható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!