Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért puhább a fékem járó...

Miért puhább a fékem járó motorral mint leállított motorral?

Figyelt kérdés

Egy Passat B6 ról van szó.

Az autó kb 3 hetet ált a garázsba viszont míg a garázsban ált egyszer felemltem az elejét és úgy járattam az első kerekeket, még 4- esbe is tettem, behúzott kézifékkel. A kézifék elektromos és a hátsó két féket pompálja fel ha behúzom.


Most mentem vele a városba (3 hét pihenés utánn) és észrevettem hogy menet közben (járó motorral) sokkal nagyobb a fékpedál játéka mint leállított motorral. Tehát ha rálépek a fékre és beinditom a motrot, akkor a lábamon a pedál lazább lesz viszont ugyan úgy fog mint régen.

Elősször arra gondoltam hogy a sok pihenéstől levegősösött a rendszer, de már kb 300 km-t tettem meg azóta és még mindig ugyan olyan.

Vajon a behúzott kézifékkel való első kerekek járatása miatt elmozdultak a hátsó fékbetétek poziciója és több folyadék kell amíg összeér a féktárcsával? és ha így van akkor mi a teendő? lehet igy is járni vele vagy idővel tönkreteheti az egész rendszert?



2017. febr. 9. 11:11
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:
Erről a járattam az első kerekeket dologról tudjátok, mi jut eszembe? Láttátok azt a filmet, hogy "Meglógtam a Ferrarival"? Na amikor annak a végén akarják pörgetni az órát XD
2017. febr. 12. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!