Milyen autót vegyek első autónak? Többi lent
Milyen autót ajánlanátok első autónak? 3 típúson is gondolkodom.
1: Mitsubishi Lancer 1.3 GLi 1994-1996 évjáratig,
2: Opel Astra F Classic 1.4 8V
3: Volkswagen Golf 3 1.4
Melyiket ajánlanátok első autónak? Kb 250-300000 Ft-ig?
Fogyasztás, megbízhatóság, kényelem, szervíz igényesség, szervíz költségek, stb.
Tudom, hogy a Lancer japán autó révén nem lesz szervíz igényes, ha a kötelezőket betartom.
Hogyne,rohannakk az autószerelők hogy elmehessenek veled romotvenni,majd rájössz.
Másik pedig,-úgyis azt a típust fogod megvenni amit az istenített szerelő fog mondani.Akkor mi a fészkes fsznak kell itt dilemmázni? 5-en úgyis 7 félét írnak.Nemkell megsértődni,lehet leszavazni
13-as, ott a pont.
Nem km-t, és kort veszünk, hanem évjáratot, és főként állapotot. az én több, mint 25 éves Opelemre is bőven lenne jelentkező, ha el akarnám adni. A km-ét nem lehet lecsekkolni, mert hozzám is 14 éves korában került, mutatott valamennyit a számláló (ami valószínűleg nem volt igaz), én is már hajtottam bele elég sokat. Volt már nálam motorfelújítás, kasztnizás, stb, szinte patent állapotú az autó. Ajánlatot is kaptam már rá, de egyszerűen nem eladó és kész. Ez még egy jó évjárat, de az ennél pár évvel fiatalabb, ráncfelvarrot testvérei már lószart se érnek, mert az már nem a jó évjárat. Egy 93-96 között Golf III pl még egy nagyon jó évjárat, a mechanikus adagolóval szerelt 1.9 GTD egy agyonüthetetlen darab, tényleg nagyon felelőtlen és igénytelen gazdának kell lenni hozzá, hogy szétvágja valaki. De az 1.4, 8 szelepes benzinmotor is ha minden szükségeset mgkap, és nincs folyton szabályzásig hajtva, akkor a világból kimegy. De ez mindhárom jelöltről elmondható. Ha garázsban tartod őket szépen, legalább hetente lemosod, főleg télen, jó alaposan, hogy ne maradjon benne sehol pangó sár meg sós hólé, illetve 3 havonta nem sejnálod azt a párezer ft-ot (vagy legalább a téli szezon után), hogy elvidd egy alvázmosásra, hogy megszabadítsd a sótól teljesen, akkor rohadni se feltétlenül fognak. De a vételáron fölül mindenképpen kell még 150-200 ezernek maradni a zsebben, mert át kell iratni, minden haszáltan vett autót (főleg ha nincs szervízkönyv) legalább egy olajcserére és vezérműszíj cserére el kell vinni, és még akadhat meglepetés. 20 éves autókról beszélünk. Az Opelnél szerintem ajánlott a vezérmű kerekeket is lecserélni (találkoztam már olyannal, hogy kopott fogazású vezérműkerék miatt szakadt el a vezérműszíj, és csak a szerencsén múlott, hogy nem verte szét magát a motor, úgyhogy azt a 10-15 ezer Ft-ot megéri)
A szerelő meg ha ismerős, akkor segíteni fog, de ha csak "egy szerelő", kvázi idegen, akkor is mindegy neki, hogy egy 20 éves vagy egy 1 éves autót nézetsz vele át, amíg kifizeted neki az átnézés díját.
Az meg már személyes vélemény, érzelmi alapokon ha úgy tetszik, egy ilyen régebbi vas az egy egyéniség, szerethetőbb mint egy modernebb szutyok, ha fiatal vagy, és első autó, akkor sanszos, hogy hozzád fog nőni, és úgy jársz mint én. Én már 2 éve nem használom az Opelemet, de nincs az a pénz, amiért eladnám.
12
Attól, hogy te olyan nyomi vagy, hogy neked nincs autószerelő ismerősöd, nekem az itteni 50 km-es körzetben minden településen van legalább 2 szerelő. Van, aki rokonom is, és hidd el, hogy szívesen eljönnek velem, volt olyan is, aki önként felajánlotta, hogy őt vigyem. Attól, meg hogy te leblamálod az autót, még nem biztos, hogy szar lesz. Lehet jobb lesz, mint neked amit apu-anyu megvett fostalicska 05-ös Lada.
14
Nekem volt mondjuk kocsim, nem ez lenne konkrétan az első. Volt már egy Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi a tulajdonomban. 1.6 16 szelep
Szerelem volt első látásra. Csak sajnos vissza kellett vinni
(az már mindegy, hogy miért. Lényegében "szállító" autó volt, mint kiderítettem)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!