Olajnyomás - kritikus hiba - mi a teendő?
1 éve történt, hogy elkezdett vacakolni az olajjal az autó.
Véletlenszerűen írogatta ki azt, hogy kevés az olaj (hol sárgával hol NAGY PIROSSAL), valamint hogy olajnyomás.
Aztán egy szerelő úriember lecserélte az olajszintjelzőt, kicsit fájdalmas volt, 22-e forint volt.
Továbbra is fennállt a hiba, de nagyon véletlenszerűen jött elő, volt, hogy 1000 kilométert mentem városi és autopályás közlekedésen és nem jött elő, de volt hogy autopályán többször is.
Hosszú idő telt el és tegnap újra tapasztaltam a hibát : [link] (nem saját fotó).
Ha megállítom az autót, majd újra beindítom, akkor eltűnik. De lehet ,hogy utána újra megjelenik, véletlensznerű
Az a kérdésem, hogy mi lehet a gond?
Ahhoz a szerelőhöz aki kicserélte a szintjelzőt, nem szeretnék fordulni, mivel a porlasztó fészket is kicserélte és nehezen jön ki belőle a nívópálca (enyhén rángatni kell , fordítani rajta). Nem csak én vagyok béna, egy másik szerelő is nézte és mondta, hogy nem belevalót raktak oda.
Esetleg az olajgomba?
A kép alapján ez egy 5-ös Golf vagy Jetta, ezeknél kétféle jelzés létezik: az "Ölstand prüfen", amikor kevés az olaj és figyelmeztet, hogy tölts rá, és a képen is látható olajnyomás. Bár olyankor olyasmit is kiír, hogy "STOP jetzt!".
Mindenesetre ezzel nem szabad játszani, vidd el szerelőhöz, mert rámehet az autó, ha tényleg nincs olajnyomás.
Kiderült, hogy sokkal nagyobb a baj annál mint amit gondoltam/olvastam/szerelők mondtak.
Hengerfejes az autó + a hátsó vezérműlánc alsó feszítője el van törve, tehát az is cserélendő
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!