Vw Passat 5 vásárlás előtt állok. Inkább benzinest, mint dízelt. Mit lehet róluk tudni, mikre kell figyelni?
google, tfsi 2.0 engine problems..
Gyakorlatilag többen perre mentek egyes országokban a gyártóval, de látni fogod hogy repülnek a sorok egymás után ahogy dobálja ki.
ez az 1.8 és 2.0 ra igaz. Sok youtube video, sok sok cikk róla, találsz még a BBC-től is cikket erre..
Ugy derült ki hogy dieselt nem akartam.. a 2.0 tfsi a5 nagyon olcsó volt, sok volt eladó németországban, és beszélgettem az eladóval erre maguk alkudták le az autókat.. Fura is volt olcsóbb volt mint a diesel, először annak tulajdonítottam be hogy többet eszik.. de nem zavart, 1 diesel autóm volt, én nem szivtam vele, de lehetett volna problémahalmaz is csak megusztam és amikor eladtam 1 hónapra rá megállt az uj tulajnál minden előjött rajta, több volt a javítás mint a kocsi értéke, szóval vett még egy ugyanolyat angol rendszámmal és cserélgette az alkatrészeket inkább..
Szóval benzinest akartam, nagyon elcseszni nem lehet, gondoltam. azt rákerestem meghozzá ugy hogy meg is állapodtam egy eladóval reggel indultam volna érte, még éjjel lemondtam..
Röviden ennyi, biztos vannak jó szériák, mert miért lenne mindegyik rossz, én idáig kerültem ezeket az autókat mert nem érek rá és nincs is kedvem javíttatni, engem megnyugtat a tudat hogy nem ismerem a vontatókötelet, soha nem történt velem olyan pedig már 20 éve van jogsim, lábamban 1 millió km felett, hogy állok az ut szélén, soha nem kellett idő előtt szervízbe mennem, és tulképpen a kötelező szervizeken kívül volt életemben 2 kerékcsapágy cserém ami a budapesti utaknak is betudható, és egy központi zár motor cserém ami valami 25e ft volt. A többi olyan volt hogy asszony összetörte a gépet :)
Nekem ennyi jutott, ezt igyekszem tartani, tudtam hogy az audival több lehet a baj de nem bántam volna mert végülis nem olyan ronda autó mint egy passat (ez szubjektiv) és biztos kellemes darab, de letettem róla..
Nem beszélek le senkit, a b5 passat tuti jobb, bár a neten a nepitelet.hu szerint a citroen alatt van a megbízhatósága, yakorlatilag a legrosszabb autók egyike, és tulajdonosok véleménye adja, nem fizetett tesztelőké.
Biztos lehet belőle jót kifogni, mindenki azt vesz amit akar, én ujabb VW konszern terméket akartam venni, de letettem róla..
Nem tudom hogy jól tettem e mert a helyette levő autómba 46e km-t tettem egyszer recsegett a rádiója de minden adón 2 percig, és a bal oldali hangszóró tehát tuti valami hibás, ki voltam bukva ezen a problémán is, de elmult, ezen kívül még nem tudok róla nyilatkozni, mert indul megáll blablabla..
feltehetőleg igazad van, most érdekességként rákerestem 2013 tol gyarott 5os bmw-re, dieselek 15000 eur tól indulnak a benzines 21000. Ford mondeo 2013 keresés: diesel 6900 benzines 11900 eur. Ha a km-t is egymás mellé tesszük akkor is a benzines drágább. 2000 eur-al, ami itt 20% felár.
De elfogadom hogy igazad van, én csak ezekből indultam ki akkor, mert direkt benyásat kerestem és mindig a dieselből volt olcsóbb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!