Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vw Passat 5 vásárlás előtt...

Vw Passat 5 vásárlás előtt állok. Inkább benzinest, mint dízelt. Mit lehet róluk tudni, mikre kell figyelni?

Figyelt kérdés
[link]
2017. jan. 12. 10:16
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
1.8-as motornál kisebb motor ne legyen benne, illetve a futómű ne kopogjon.
2017. jan. 12. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
Az 1.6-al miba baj?
2017. jan. 12. 10:41
 3/15 anonim ***** válasza:
Mint a harmat olyan gyenge cserebe meg zabál!
2017. jan. 12. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
Passatba csakis dízel. Vagy 1.8 turbó.
2017. jan. 12. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:
Akkor mesélj a dízelesről mit tudhatok?
2017. jan. 12. 16:50
 6/15 anonim ***** válasza:

benzinest ne. 18. és 2.0 tfsi legalabbis az 5-6 éves példányok nem igazán mennek el 100e km-t az egész egy hulladék, majdnem vettem egy audit ilyen motorral mert munkám miatt kell a nagy arc, csak rákerestem a neten, 70% körül van a mghibásodás, magas olajfogyasztás, szóval azt felejtsd el.

a dieselekből ami már common rail az elvileg nem olyan rossz, kattog zakatol, de legalább keveset eszik és a pénzt a szervizekre félre tudod tenni.

2017. jan. 12. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:
Mit melózol?
2017. jan. 12. 17:13
 8/15 anonim ***** válasza:

németországba járok ki néha és ott üzleteket kötök.

Sajnos ezért kellett audit etc néznem mert többször (ezt főleg az osztrákok mondták) hogy vegyek német autót mert komolytalan vagyok, főleg passat audi vonalon nézegessek.

A régi autóm 10 év felett volt csak mivel nem hibásodott még meg gondoltam jó az majd az első lerobbanásnál eladom.

Na szóval ezért néztem audikat 2 éve, és ilyen 2011-es a5 etc hát majdnem mindegyik zabálja az olajat teli van bajjal a benzines..

azt végülis lett egy uj 2.5ös mazdám, amivel ugyancsak "ciki" az osztrákok között, de egyszerűen nem volt kedvem szivatós játékot játszani, öreg vagyok én már bohócnak, aki meg lenéz miatta azzal nem tárgyalok, megélek akkor is.

2017. jan. 12. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
ja igen a b5 lehet hogy jobb mert régebbi, ott talán még sikerült motort gyártani, ugye én régit nem vehettem mert az is ciki meg régebbiből volt rendes autóm nyűgmentes életem.
2017. jan. 12. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

"benzinest ne. 18. és 2.0 tfsi legalabbis az 5-6 éves példányok nem igazán mennek el 100e km-t az egész egy hulladék, majdnem vettem egy audit ilyen motorral mert munkám miatt kell a nagy arc, csak rákerestem a neten, 70% körül van a mghibásodás, magas olajfogyasztás, szóval azt felejtsd el. "


Ez a 70%-os meghibásodás nálad mit jelent? az 1.8 és 2.0tfsi legnagyobb baja a kokszolódás (újkorában egr lefalazás és problem solved). Nálunk a cégnél van 4-5db 2.0tfsi A4-es avant, sok gond nincs velük csak azokkal akik hajtják.(170-250e km körül van az órájuk)

2017. jan. 12. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!