Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van az, hogy a dízel...

Miért van az, hogy a dízel autóknál 350 ezer kilométer meg se kottyan olyan mint ha bejáratós volna de az emberek akik meglátnak egy 300 ezer kilométeres benzines autót már húzzák a szájukat, hogy sok van benne?

Figyelt kérdés

2017. jan. 8. 11:46
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
1-es 2-es válasholó vagyok. Egyes üzenetet elkikdtem véletlen hamarabb. És 1 miliót akartam írni. Bocs.
2017. jan. 8. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:

#8 - direkt nem akartam konkrét típust írni, de a 2-es Focusról beszéltem. Az enyém (is) 1.6 TDCi, amiket néztem is szintén azok.

A melósautók biztosan más tészta, de annak gondolom nem egy 5 ajtós Focust fognak venni, ráadásul Ghiát. :)


Van egy területi képviselő ismerősöm (van a hivatalos titulusában valami vezető is, vagy 20 éve csinálja), ő panaszkodott, hogy váltani fognak, mert elviselhetetlenül pusztulnak alattuk a flottás Ford dieselek. Kérdeztem hogyan használják, mondja hogy kocsmától-kocsmáig, lévén sörgyártóról van szó. És mire váltanak? VW dieselre, hátha az majd jobban állja a hidegen párszáz méterenként indítást és a rövid távokat szinte mindig hideg motorral... Kérdeztem, hogy nem kéne-e szerinte megpróbálni a benzinest, esetleg a villanyt, de á, hiszen a céges autó diesel... :)

2017. jan. 8. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:

Nem lehet nagyon általánosítani autótípusokra, a legnagyobb lényeg a tulajdonos.

Képesek a legstrapabíróbb típusokat úgy hazavágni, hogy az ember élete végéig gondolkodik a miértjén.

Csóringer országban élünk, sokan a gyerekükön, táplálkozáson is spórolnak, akkor naná, hogy az autó valahol az utolsó a sorban.

De ez valahol a mazochizmus határa, mivel mindig visszaüt.

2017. jan. 8. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:

Ha normálisan(!) volt használva az autó, akkor maga a motorblokk nincs vészesen megkopva 3-350 ezer km után sem. Ugyanígy az utastér is normális állapotban kell, hogy legyen.

A motor körítés, viszont eddigre biztosan a tervezett élettartam vége felé közeledik. Turbó, 2 tömegű lendkerék kuplunggal, CR injektorok, nagynyomású szivattyú, EGR, DPF ha van. Ha ezeket mind rendbe kéne rakni, akkor kb. az autó piaci árát kéne még egyszer rákölteni a kocsira.


Ezért nem vennék soha öreg dízelt. Egy egyszerű, szívó benzines autóban ezek a több 10, vagy 100 ezres alkatrészek egyszerűen nincsenek. Azt nyugodt szívvel meg merném venni 300 ezer fölött is.

2017. jan. 8. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:

Itt nem feltétlen a csóróságról szól a dolog miértje. Nyilván van olyan is, de elég gakori az olyan sember aki megy vele még lakott területen belül is mint a marha és ledudálja azt aki 40es táblánál 40el megy, majd megelőzi 60al és nyomja neki.


A hideg motorral is úgy közlekednek mintha bemelegedett versenyautó lenne. Nem is lep meg hogy rengeteg autó nem megy tovább 5 évnél.

2017. jan. 8. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
Az hívja a 350.000km-t futott autót bejáratósnak aki eladni akarja....
2017. jan. 8. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 A kérdező kommentje:
Egyik ismerősöm Volvo-jában (4 éves) most lesz 400 eKm. Mindig Volvo márkaszervizben szervizeltette, ahol azt mondták neki, mivel a kopó alkatrészek idejében cserélve a motor pedig normál szervizelve volt, a 400 eKm az csak egy szám, állapotra az autó megbízható és rendkívül hosszú életű lesz még. Létezik ilyen? Azt mondja, hogy olyan kirívóan sokat sose költött rá, az éves szervizeléskor mindig cseréltek ezt azt de komolyabban sose kellett hozzányúlni a szerviznek. Vajon ez a Volvo márka miatt van vagy mert szervizként nem kóklerekhez hordja?
2017. jan. 8. 15:43
 18/19 anonim ***** válasza:
Ma reggel -19 volt nálunk, és egy haverom 500 ezer kilóméteres 1.9 pdtdi Passatjával mentünk valahova. Első próbálkozásra beröffent :) Oké hogy néhány dolog volt már cserélve, de a motor még tökéletes.
2017. jan. 8. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:
2.4-es jtdm blokk a héten elérte a 750 000-ik km-t. 300 000 km felett kapta az első turbót, addig bírta a gyári. Olajcsere 10 000-ként, csak Selenia, hidegen nem taposva, olajszint leengedéskor is annyi, mint mikor feltöltik. A lefutott km nagyban függ attól, hogy ki használja.
2017. jan. 12. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!