Ferenc95 kérdése:
Arról szeretnék tudomást szerezni, hogy melyik autómotor jobb. A gázolajas vagy a benzines? Szóval melyik éri meg jobban? 2. 0 CRTDI vagy TFSI
Figyelt kérdés
(Az én esetemben a használat heti 500-km max, de ez is a forgalmasabb heteken. Viszont néha szeretem az autót meg hajtani és kicsit magasabb fordulaton hajtani KB 3000-5000 rpm-ig.Úgy tudom a gázolajosak nem szeretik a nagy fordulatszámot és a hidegen hajtást sem )2015. júl. 1. 20:28
1/8 anonim válasza:
Esetedben inkább a benzinesre szavaznék, de attól is függ, hogy hol használod. Dieseles az hosszú utakon, autópályán térül meg, rövidebb utak/város esetén nem annyira.
2/8 anonim válasza:
Ha te fordulatszám szerint hajtod meg a kocsit, az már rég rossz...
Amire te használnád arra jó inkább a benzines, dízel nem hogy nem szereti a magas fordulatot, nincs szüksége rá, mert alacsonyabb tartományban húz. A hidegen hajtást meg a mai (elmúlt 10-15 év) autók ugyanannyira nem szeretik ha benzines, ha dízel
3/8 anonim válasza:
Általánosságban nem lehet választ adni erre a kérdésre, mert mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai. Ha szereted a pörgős motorokat akkor a benzines jobban fog neked feküdni, bár turbómotorokról lévén szó, nem érdemes szétforgatni még a benzinest sem mert attól nem fog jobban menni, sőt... Ezen kívül a fogyasztása is brutálissá válik sportosan vezető, "nehéz lábú" sofőrnél.
4/8 anonim válasza:
"Úgy tudom a gázolajosak nem szeretik a nagy fordulatszámot és a hidegen hajtást sem )"
A TFSI sem fogja tolerálni a hidegen gyilkolást..
5/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek. Még annyit kérdeznék, hogy a hegyes utakat inkább a diesel viszi jobban ugye? Meredekre menni...
2015. júl. 2. 12:12
6/8 anonim válasza:
A dízelnek jobban fekszik a ma divatos turbósítás, de azért a benzinesnek sem kéne hogy gondot okozzon a hegymenet.
7/8 anonim válasza:
2.0 TFSI-ből legfeljebb régebbi szíjast vennék, láncost semmiképp. A 2.0 CRTDI-k pedig általánosságban elég jó motorok.
8/8 anonim válasza:
hegyes utat a kispolák is vitte persze nem hasított rajta, de felment. Amúgy a dízel ilyenekre jobb mert erősebb ugyanakkora köbcentiben, kisebb fordulaton dolgozik, kevesebbet fogyaszt. Én dízel párti vagyok mert sokat utazok (80% autópálya/20% város és egyébb utak), nem mindegy a fogyasztás és nagy autóm is van, szóval amekkora benzinmotor kéne bele hogy rendesen bírja a kasztnit, az már jóval többet enne mint a 2.4 JTDM motor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!