(szolid) tdi tuning?
Adott egy 90 lóerős 1.9 TDI 1z motorral ellátott 4-es golf.
szeretnék rá egy változo geos turbot pl Garett 1749va, ehez milyen átalakítások szükségesek? Fix geosrol változora.
+ lenne egy 60 as nyitott rendszer
+ chip tuning
+ sdi vez. tengely
cooler maradna gyári, elvileg elbirja
4-es golf még mindig, és összekevertem nem 1z hanem alh, nem mintha nem lenne mindegy, lényeg hogy 90 lóerős és fix geos a turbója.
Te meg vegyél 150 lóerős tdi-t, amikor csak pdtdi-ből van 150 lóerős.
8-asnak köszönöm a választ
"csak pdtdi-ből van 150 lóerős. "
Ez most ugye nem komoly?
Te TROLL! :)
Azt nem mondtad, h az 1,9 TDI.
:)
Ez a TDI tuning számomra részben még mindig homály, de hogy ne csak offoljak:
A 140-150 lóerős csúcsteljesítmény eléréséhez magasabb fordulaton kell több levegő,a változó geometriájú turbó azonos méretben csak alul tol több levegőt, felül szerintem nem (bár j lenne látni mindkét turbóról egy compressor map-ot). Ha több levegő kell,simán kiiktatod a nyomásszabályzást vagy tisztességesen megemeled a töltőnyomást és kész. A benzineseknél gyakori, hogy hibrid turbót építenek: gyári méretű turbina, de nagyobb kompresszor. Ésszerű keretek között nem lesz nagyobb a turbólyuk.
Ami számomra máig nem világos, hogy gyári adagolóval hogy lesz másfélszeres teljesítmény. A 150 lóerőhöz közel kétszer annyi gázolaj kell, mint a 90-hez. Azt én nem akarom elhinni, hogy sorozatban gyártott motorok gyárilag duplán túlméretezett adagolóval készülnek.
igen, ezt kihagytam bocsi, vagy szimplán kap a gyári adagolo egy 502-es csúcsot, vagy egy 11*3.1 adagolo + 502-es csúcs.
de igazábol a lényeg, hogy gyárilag fix geos turborol mennyire nehéz átépíteni változo geos-ra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!