Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi ez a sok -hogyan csináljam...

Mi ez a sok -hogyan csináljam a kocsin- és társai kérdés?

Figyelt kérdés
Alapvetű szakmai ismeretek nélkül miért jut itt minden napra legalább három darab olyan kérdés az oldalon, hogy: Mi a baja? Hogy javítsam meg? Mit rontottam el? Hogyha valaki saját maga szeretné javítani a járműveit akkor, autodidakta módon miért nem vásárol szakkönyveket, szerszámokat, és kezdi az alapoknál miután azokkal tisztába van és van rendes műhelyfelszerelésre! jutubról nézve 1-2videót és egy teszkós dugókulcskészlet meg ebájról rendeld blútúszos hibakódolvasó az nem műhelyfelszerelés és nem szakmai tudás.

2017. jan. 5. 13:01
 1/6 anonim ***** válasza:
76%

Szakkönyvekből nem lehet gyakorlatiasan autótszerelést tanulni, ott csak az elmélet van. Viszont itt el tudják magyarázni szépen, érthetően hogy mit hogy kell csinálni. Vannak is korrekt leírások itt az oldalon, ami alapján neki lehet indulni bizonyos dolgoknak.

Viszont az tényleg komolytalan, hogy olyan kérdések is előfordulnak, hogy hogyan cseréljek vezérlést, vagy a másik, aki elmondása szerint meg tudja otthon szerelni a multitronic váltót... Ezek tényleg viccesek.

2017. jan. 5. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Én azokra gondolok akik nem ismerik fel az alapjárati motort, vezérlés cseréhez azt se tudják hogyan kell megfeszíteni a szíjat, kalapácssal verik le az MZ kuplungot, stb.

Ezekhez kell az alap könyvből...


Meg legnagyobb kedvenceim mikor beírnak ide egy hibakódot és kérdi mit cseréljen ki! Nem értik meg a HIBAKÓD támpont és nem adott alkatrészt jelöl 100% hibásnak!

2017. jan. 5. 13:30
 3/6 anonim ***** válasza:

mit foglalkozol vele, te nem így kezdted???

Sokszor én is egy ismerős szerelőt hívok az aknából, mert elfelejtettem, hogy jön ki az adott típusnál a féltengely pl.

Mindenki a saját kárán tanul, aztán van, akinek van érzéke hozzá, van, akinek nincs.

2017. jan. 5. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%
És itt köszön vissza a magyar marhasága. Mindegyik szervizigényes drága szarral akar járni,de ha beszarik szervizeltetni nincs pénze már,ilyenkor lép életbe okos családapa,aki saját kezébe veszi a dolgot és elkezd mekkmesterkedni.
2017. jan. 5. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Láttam a TDI címkét! :-)

Na, nekem az van.


Olajcsere, vezérléscsere, fék betétcsere, ékszíjcsere, jobb első-felső gömbfej csere mindennel együtt 100 000 ft.

Hát tudod mikor állok neki otthon bütykölni. :-)

2017. jan. 5. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 cselez ***** válasza:

Ja hát ez hosszú téma. Én autószerelésből élek, de egyrészt örülök neki, hogy a fiatalok a GTA elöl inkább kimennek a műhelybe autót bütykölni, persze azoknak is szívesen segítek akiket érdekel és szeretik maguk megoldani a problémákat.

A dühítő inkább az, ha valaki ego mániás és azt gondolja, hogy a szerelő csak lehúz és ő sokkal precízebben megjavítja, utána meg jön kuncsorogni, mer elszúr valamit.

A másik dühítő dolog pedig a szakkönyvekkel kapcsolatos. Egyre kevesebb infót találni a mai autókhoz köszönhetően Maróti barátunknak és társainak akik abból akarnak milliókat, hogy cenzúrázzák a netet és levédetik az autók info adatbázisait, nehogy más találjon bármi infót. A diagnosztikai softwerekkel ugyanez a helyzet. 2.5 milla egy easi tronic?????

mikor hozza vissza az árát? Drága az 5 rugós diagnosztika? Te gürizz, ők meg kaszálnak rajtad!

2017. jan. 5. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!