Miért érdemes/jó a régi 120-as skoda vagy 100-as motorját tuningolni?
értelemszerűen a 120-as blokkot, mert az erősebb alapból..
cserélhető hüvely, izmosabb jikov porlasztó(esetleg két egytorkú), rapid vezérműtengely,már nem emléxem a többire.
a víz nem forr fel, ha előtte leellenőrzöd a beépítendő termosztátot. tudod hogy kell, nem nagy durranás.
Miert erdemes? Nem erdemes...
Miert jo? Mert meglepo tud lenni. 15..20 evvel ezelott aranylag olcson lehetett csodat muvelni veluk. Konnyu kaszni (870kg), A keleti blokkban nem sok valasztas volt mivel versenyezni (ladan kivul talan csak a skoda). A skoda gyari versenyautok, a metalex tuning jarmuvei nyugati mercevel is versenykepesek voltak.
A 120-as gyari 50Le-bol 70Le-t faragtam:
Rovidre attelezett valtoval meglepo gyorsulast tudott.
160km/h-as utazo sebesseg, a kilometerorat meg beleforgatta Czechoslovakia-ba.
Favorit motorral meg ehyhe tuniggal, tartosabb motor 80Le folott teljesitett:
Peti Skodaraptora 140Le foltt teljesitett:
Zoli turbos gepe is eszelosen megy:
Szoval miert jo? Mert otthon kis penzbol lehet tuninolost jatszani...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!