Egy manuális kézi váltóban a nyelestengely csapágyait a váltó olaj keni?
Figyelt kérdés
2016. dec. 27. 11:52
11/20 anonim válasza:
12/20 anonim válasza:
Főtengelybe hát, oda... Nem ám a kuplungtárcsába...
13/20 anonim válasza:
14/20 A kérdező kommentje:
E két kép kőzül hiányzik a kuplungszerkezet.A kuplung tárcsába csatlakozik a nyelestengely vége.Főtengelybe nem csatlakozik semmiféle tengely.
2016. dec. 29. 13:33
15/20 anonim válasza:
16/20 anonim válasza:
Talán nem emlékeztek rá, de feljebb már írtam, hogy a régebbi autóknál alkalmazták ezt a megoldást. A képeken egy 120-as Skoda motor látható. Szerintetek milyen célból tervezték oda azt a csapágyat?
17/20 A kérdező kommentje:
Most a 120as skoda motron látok egy ledítőkereket és?
2016. dec. 29. 18:41
18/20 anonim válasza:
A főtengely végébe bele van ütve az a csapágy, amiről a második hozzászólásban beszéltél (1. kép). Ezután rácsavarozzák a lendkereket (2. kép), majd következik a kuplungtárcsa és végül a szerkezet. Amikor rátolják a váltót a motorra, a nyelestengely átcsúszik a kuplungtárcsán és a vége belecsúszik a főtengely végén látható csapágyba. Ezért hívják ezt a csapágyat is nyelestengely csapágynak és ezért találkozhattál porvédőssel.
19/20 A kérdező kommentje:
Teljes mértékben igazad van.
2017. jan. 4. 04:46
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!