Ha egy 40 éves Rolls-Royce 5 milla körül van, akkor ha az én suzukim is kioregszik az is átmegy veteránba akkor 200E helyett 4 millát fog érni?
Nem,mert összehasonlíthatatlanul kevesebbet gyártottak az előbbiből.
Egy jó Suzuki minden utcában lesz egy papa garázsában,így nem lesz akkora érték valószínűleg soha.
Bár,sokat megadott volna a Toyota a 100 éves évfordulón,ha létezett volna fennmaradt példány az első darabokból.
Az, hogy egy autó elmúlt 30 éves, az nem minősül még veteránnak. Nem emelkedik minden autó ára, csak mert 30 éves múlt.
Tegyük hozzá kérdező, hogy veterán, OT-s minősítést szigorú kritériumok után lehet kapni.
Tehát ezt nem osztogatják minden 30 évet meghaladott autó után.
És az OT-s minősítést kapott autók patika, hibátlan állapotban vannak, mintha a gyárból jöttek volna ki.
Ha van egy Swifted, amit megvettél a szalonból anno, és évente mész vele 500-1000 km-et, fűtött garázsban tartod, akkor jó eséllyel pályázhatsz erre, és többet érhet, mint az átlag. De nem feltétlenül milliókat. De gondolom nem erről van itt szó.
Úgy hogy a válasz: Nem.
Egy kevés kilométeres, gyári állapotú Swift is sokat fog érni egyszer.
Mint most a korai Ladák és Trabantok. 10 éve még mindennapos látvány volt, nem volt becsületük. Mostanra viszont annyira eltűntek, hogy az áruk elkezdett felfelé menni.
Régebben ott volt a hippi transporter. Annyira nem volt áruk, hogy a csóró fiatalok ezekkel jártak bulizni. Ma milliókért cserél gazdát egy-egy megmaradt darab.
A swift most tart a lenézett szinten. A facelift előttieket már kezdik betolni a bontóba.
A régi Swift felemelkedéséig én 15-20 évet jósolok.
Na de a Ladából és társaiból nem volt utánpótlás, érthető, hogy kihaltak. Nemrég kezdték el újra forgalmazni itthon a Ladákat, a kettő között meg eltelt jó 2 évtized majdnem.
Viszont Swiftből meg most jön az új generáció. Kb. olyan, mint egy Astra. F Astrának sincs értéke, mert állandóan cserélődnek a generációk. Persze egy patika állapotú F Astrának van valami értéke, na de nem több millió.
A Suzuki is hasonló lehet, addig még kijön pár generáció, majd az 1 gen Swift ér valamit, de csak a kiváló állapotúak, érthető, hogy a tucat hulladék semmit. Akár egy kifingott BMW E30, vagy bármi. Az sem ér semmit, kivéve ha nincs kifogástalan állapotban.
Az elméleted több ponton bukik. Az E30-nak nincs értéke? 1 millió felett cserélnek gazdát...
Az pedig, hogy a típust folyamatosan frissítik, nem jelent semmit.
Vw Transporter, Chevrolet Camaro, Ford Mustang, VW Golf, ezek a típusok régen és ma is léteztek/léteteznek, ennek ellenére a régiek ára szépen emelkedik.
csak szólok, hogy már befejezték a szwift gyártását. A gyár leállt, hozzáépítenek egy új gyártósort, és csak kétféle járművet gyáranak, de azt baromi nagy szériában, mert nagyon keresik. Az egyik az új vitara, a másik s Sx4 cross.
Jelenleg 128 országból van megrendelés.
a szwift kifutott típus(a gyár a gyengülő eladási statisztikák miatt fejezte be a gyártást, úgy néz ki végleg)
Sose lesz.
Nm azért, mert sok vagy kevés van belőle, vagy éppen frissítik-e a modellt, hanem mert nagy szériában eladott, presztízs nélküli típus.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!