Automata vagy kézi váltó?
Melyiket választanátok?
Én úgy vagyok,hogy elvezetem a kézit,de nem szívesen megyek emelkedőre,ahol meg kell állnom.. Valamint azt látom,hogy sokan marhán rángatják az autót,ritka az olyan váltás,hogy ne legyen rángás,amikor mások vezetnek..
Melyik autonál mondanátok azt,hogy szigorúan kézi vagy automatával szerelt legyen ?
Egy 1-es Bmw-t nézegettem többnyire kézi váltósak vannak,aztal jobban tetszene,lehet,hogy bevállalnám kézivel..de az automatának jobban örülök.
Ez a gyakorlalanság az oka. Gyakorlat teszi a mestert.
Ha ugrál, ugrálós benzint tankoltál.
Én úgy is tudok finoman váltani, hogy úgy ugrok le a kuplungról, csak tudni kell, hogy mikor kell felengedni.
Ha nem szívesen mész emelkedőre, az meg azt jelenti, hogy még nem tudod jól kezelni a kuplungot.
Ettől függetlenül egyéni preferencia, meg néha pénz kérdése az, hogy melyiket választod.
Automata drágább, drágább a javítása is és nehezebb - ezek az általános érvek.
Az, hogy te mit szeretsz vezetni - az meg a te döntésed.
Ha meg akarod tanulni, hogy ne legyen rángatás az autóban, amikor leváltasz, akkor tanulj meg fordulatszámot kezelni.
Nekem van egy nagyon egyszerű szabályom, és tapasztalataim szerint nagyon jó:
150 lóerő alatt csakis kéziváltó, 150 lóerő felett pedig automataváltó.
Nekem és a nejemnek úgy huszonöt éve csak automata kocsink van. A szolgálati céges az kéziváltós, de nem okoz gondot.
A jobb autógyárak a kéziváltóst egy másik rétegnek gyártják.
Ott az automata az alap, az a természetes.
Az automata váltónak amúgy semmi köze a lóerőhöz...sőt...Japán belső piacon még az ötzázas autók is automaták..
automata mindörökké!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!