Automata váltó milyen a váltás?
Vettem egy hagyományos automata váltós autót 2005-ből, használom egy ideje, de nem tudom eldönteni, hogy amit érzek az normális vagy nem.
A váltások nem ugyanolyanok van amikor gyorsan egy picit ránt, van amikor vaj sima észre sem vehető, van amikor picit hosszabban vált.
Főleg a rántás mértéke érdekelne, hogy mi a normális?
Nem függ semmitől se olaj hőmérséklettől se sebességtől. Véletlenszerű.
Mi az a rántás mérték amikor már gyanakodni kell, hogy valami hiba van?
Előre is köszönöm a válaszokat:)
Nem szabadna érezned semmilyen rántást, a váltás vajpuhán történik, egy nagyon halk kattanás, és a fordulatszám visszaesése jelzi csak.
Válóban volt olaj cserélve?
Az mindenképpen ajánlott.
Az üzemi hömérsékletet a váltóban is el kell érni az olajnak, ha ez megtörtént, a váltásoknak zökkenömentesen kell történni.
Kezdheted félre tenni a deák feriket....erik a valtofekujitas!
Az automatanak nem szabad se rángatnia,se "hosszabban" váltania stb...ha ilyet csinal mar regen rossz....
Majd biztos jönnek akik mondjak hogy csereld le az olajat,de az a legtöbb esetben ilyenkor mar semmit sem ér......
Sorry:
"Félő, hogy #3-nek lesz igaza,"
#2-es akart lenni.
Azért elárulhatnád, milyen kocsi, évjárat, mert például a régi Swiftek automata váltója null kilométeresen is pillanatnyi hangulata szerint vált egy örökkévalóságig úsztatva vagy "koppanva".
Ilyesmi mondjuk egy BMW 750i esetén a tuti váltóhiba jele, egy régi, hagyományos 3 gangos automatás kisköbcentis kocsinál meg annak a jele, hogy hálistennek még működik valahogy. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!