Dízel autó minimum 2 literrel kevesebbet eszik azonos teljesítmény mellett igaz?
Tehát ahhoz hogy a drágább szervízt fedezze a kevesebb tankolási költség ezért egy 90 lovas dízelnek 2 literrel minimum kevesebbet kell ennie mint egy 90 lovas benzinesnek. Ugyan akkora súlyra gondolok.
Tehát sokkal drágább a szervíz és az egyéb meghibásodások javítása egy dízelnél.
Tehát ha én eljárok 5-6 liter között a benzined autómmal. Akkor ugyan azon az útvonalon ugyan ez a haszbálat mellett 3-4 litert kell ennie.
Nekem egy g astrám van 2007-es. 1.4 motorral. Gondolkodtam hogy dízelre leváltani. De kérdés megéri e. 20 kmes távokon használom.
Melyik az a dízel autó azonos teljesítménnyel. Súllyal. Nagyjából hasonló években fejlesztett autó. Tehát ezeket a g astrékat gyártják 20 éve legalább. Nem a legelső motor lehet benne. Ez már twinport classic 2. Nem tudkm.hanyas évi fejlesztés lehet. De egy ehhez hasonló kaliberű autó kellene évjáratban is hasonló. De ugye ugyan ez a használat mellett legalább 2 literrel kevesebbet egyen. Hogy ugye megírje a dízel üzemeltetése. Mert a kevesebb üzemanyagköltségből kell fedezni a drégább alkatrészeket. Köszönöm
"Kis benzinesre nem kell turbó. Hülyeség. "
Biztos azért lehetetlen már szívó benzines motoros autót venni, néhány ritka kivételt eltekintve.
Szívesen végighordanék egy tankon át itt embereket. De egyedül használom. És 90-100-al megyek külterületen.
Én nem akartam semmi mást. Csak hogy mondjatok egy 90 lovas dízel autót ami megéri. És ne a 25 éves 1.9 tdivek gyertek. Mert az is 6-ot eszik minimum.
Megmondom őszíntén, hogy soha nem értettem ezt a drágább szervíz dolgot. Ha egy dízel autót normálisan használsz, akkor semmivel nem drágább, mint egy benzines, mert 2x-3x-or annyit elmegy, mire hozzá kell nyúlni, ha hozzá kell egyáltalán. Nekünk a céges autók Fiat Doblo-k, az enyém még a 2004-es 1.9JTD 77kW-al, többieké már újabb. Heti 2 alkalommal megteszem vele a Bukarest-Satu Mare-Csengersima-Milano útvonalat gond nélkül, télen-nyáron. Amire költeni kell, fék-kuplung-gumi-gázolaj-szűrők-olaj. Ami nagyobb költség, az a turbó, kettőstömegű, de aki tud vezetni és esze is van, az nagyon eltudja húzni ezeknek a csereperiódusát. Pályán ezt a Dobló-t 5 liter alá is tudom vinni. Az olaszok nagyon eltalálták a váltóját, a kategória többi autójához képest nagyon alacsony fordulaton dolgozik, nem pörgi szét magát. Maga az 1.9-es JTD motor pedig kiváló, szerintem ami elmegy 1 millió km felé, és nem kell leselejtezni, mert nincs olyan javitási költsége, hogy ne érné meg költeni rá, és érzi az ember, hogy még bőven bír menni. Jelenleg 1 198 000 km-en áll az óra.
Szóval ha számolunk egy kicsit, akkor nem biztos, hogy drágább a dízel, sőt, jóval olcsóbb, persze ha ésszel van használva.
35
Ok de érted, hogy Totya bácsi heti 2x elgurul a lidlibe és azt szeretné ha ezen még tudna spórolni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!