Dízel autó minimum 2 literrel kevesebbet eszik azonos teljesítmény mellett igaz?
Tehát ahhoz hogy a drágább szervízt fedezze a kevesebb tankolási költség ezért egy 90 lovas dízelnek 2 literrel minimum kevesebbet kell ennie mint egy 90 lovas benzinesnek. Ugyan akkora súlyra gondolok.
Tehát sokkal drágább a szervíz és az egyéb meghibásodások javítása egy dízelnél.
Tehát ha én eljárok 5-6 liter között a benzined autómmal. Akkor ugyan azon az útvonalon ugyan ez a haszbálat mellett 3-4 litert kell ennie.
Nekem egy g astrám van 2007-es. 1.4 motorral. Gondolkodtam hogy dízelre leváltani. De kérdés megéri e. 20 kmes távokon használom.
Melyik az a dízel autó azonos teljesítménnyel. Súllyal. Nagyjából hasonló években fejlesztett autó. Tehát ezeket a g astrékat gyártják 20 éve legalább. Nem a legelső motor lehet benne. Ez már twinport classic 2. Nem tudkm.hanyas évi fejlesztés lehet. De egy ehhez hasonló kaliberű autó kellene évjáratban is hasonló. De ugye ugyan ez a használat mellett legalább 2 literrel kevesebbet egyen. Hogy ugye megírje a dízel üzemeltetése. Mert a kevesebb üzemanyagköltségből kell fedezni a drégább alkatrészeket. Köszönöm
Ja és napi 60 kmt megyek. Ebből 40 km országút. 20 km város. Hajtós vezetési stílussal. De nem szágukdozva. És azért nem minden sebességben tiltásig forgatva, de dinamukusan gyorsítva. 2-3-4 ezres fordulaton használva. Nyáron volt hogy 5.3 liter. Néha még légkondi is volt bekapcsolva ebbe a fogyasztásban. Ugy szoktam.hogy teletankolás. Majd ekmegyej ameddig nem kezd el világítani. 600-700-800 km. És újból tele. KB 200 kmt mentem légkondival. És most télen légkondi nélkül volt 6.4 is.
Na melyik az a dízel ami produkálja a 3.2-4.4-es fogyasztást télen-nyáron. De ez a 2 literrel kevesebn ez a minimum minimuma amivel kevesebbet kell egyen.
"Na melyik az a dízel ami produkálja a 3.2-4.4-es fogyasztást télen-nyáron. "
Ilyen autót még nem gyártottak a világon!De nem is értem mi ez a szarrágás ha a benzines autod is szinte alig eszik valamit!Mar ha igaz amit irtal!
a disel autó csak munkás autónak gazdaság(ha rengeteget mennek vele, évi min 30-40 ezer km-t)
Egyébként a benzines hosszútávú üzemeltetése sokkal gazdaságosebb.
A disel motort amugy is munkagépekbe,teherautokba találták ki eredetileg.
Egyébként a nagyobb teljesítményű nagy súllyú autóknál éri meg még a disel.
Pl: 2-3 tonnás loimuzinoknál, terepjároknál.
Mert azknál nagy köbcentis benzines kéne a megfelelő teljesítményhez, és azok sokat fogyasztanak, így a disel motorral sok üzemanyag költséget lehet megsporolni.
De a diesel megvásárlása és a szervízelése is sokkall többe fáj mint egy benzines autóé.
A kérdező csak azt ecseteli, hogy az ő benzines autójánál nincs jobb és semmire le nem cserélné főleg dízelre.
Menjen gyorsan a lidlibe Cipi bácsi, akciós a farhát.
Kezdem érteni, mi ez az előítélet a dízel motorokkal szemben, ennyi marhaság után már minden világos...
Igen, van olyan dízel, ami 3 litert is képes benyelni.
(országúton, az enyém pl: 1.5 szívódízel, francia szar)
Azonos teljesítmény: egész más a két motortípus jellegzetessége, a benzin nagy fordulaton adja le a max teljesítményt, a dízel meg szinte már alapjáraton is, na de az se mindegy, milyen dízel(HD, D, TD, Pdti, cdi, stb....)
Valószínű egy 70 lovas benzines lazán legyorsul egy 70 lovas dízelt. Megint kérdés a motortípus, évjárat, stbstbstb...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!