Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kamionsofőrök! Miért vetnek...

Kamionsofőrök! Miért vetnek meg az emberek azért mert sofőrnek készülök?

Figyelt kérdés
Azt mondják, a sofőrök hülyék, semmi értelme a munkájuknak...stb Hát, engem már most idegesít ez a lenézősdi, ti hogyan viszonyultok hozzá?

2016. dec. 7. 21:04
1 2 3
 21/23 anonim ***** válasza:

A robotkamionhoz:


Én olyan Mercivel járok ami a mai csúcs, figyelmeztet a sávelhagyásra, tartja a követési távolságot.


Ez így szép és jó, csak az a baj, hogy 10 esetből 1 - 2 vakriasztás, sötétben, rossz látási viszonyok között több. Én általában kikapcsolom ezeket, mert a frászt hozza rám mindig, mikor beriaszt, szembejövő járműre, álló kocsira vagy csak úgy.


Úgyhogy az az önvezető kamion nem pár év, hanem 10 + minimum. A pályán feljárótól lejáróig elmenni nem nagy ügy, mikor elhagyod az autópályát, ott jön a nehézség. Amellett ha másért nem, a le- , felrakodás miatt sokáig kell még majd személyzet, a feladó/átvevő cégeknél erre ritkán van kapacitás. Nem mindenki tud pl. egy tartálykocsit lefejteni, rakományt rögzíteni és nem utolsósorban felelősséget is vállalni érte.


Amúgy nem veszem félvállról a dolgot, figyelem a technikát és ha eljön az idő lesz pénzem átképezni magam, azokat az automata kocsikat is karban kell majd tartani, felügyelni, rakományt rögzíteni, tartálykocsit, silót lefejteni meg egy csomó dolog körülöttük.


Biztos szükség lesz olyan műszaki végzettségű, nyelveket beszélő emberre, aki - addigra már - legalább 3 millió km - t ült ilyen járművekben.

2016. dec. 8. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/23 anonim ***** válasza:

Önvezető.

Elárulom: azt is figyelni kell,és nem úgy hogy a megírt program mittomén programozói szinten mennyire oké,hanem sofőr szemmel.

Hiába tudna a program jól vezetni.

Megkapja utasításban az elvileg jó lépéseket,amikre lehet hogy nem is az elvileg jó a legjobb,mert az életben máshogy van a jó.

Mert ahogy tanultuk a kreszt,ahogy tanítottak minket vezetés közben,hány dolog maradt meg ami életben is az a praktikus?Mert az 50%-a inkább vizsgára lett tanítva,alapként,és a másik 50% pedig praktikusabb tapasztalatból.

Na meg a mai 100e ft-os napi szinten frissített GPS is látható,sokszor odaviszi a kamionost ,ahol egy 2.5 tonnás transittal tépné a haját sok sofőr.

De GPS azt mutatta.

Vagy jön egy nem jelzett útzár,építkezés miatt.

Mögöttünk áll 1 sor,logikailag a gép megvan lőve,hogy hogyan tovább,de a "vén" humán sofőr pedig már volt így kismilliószor,ezért megoldja.

Nem lesz önvezető,max rásegítés néven valami kis kevés.

2016. dec. 8. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/23 anonim ***** válasza:

"Amúgy lásd most a 4-es metró, eddig elég jól teljesítenek az önvezető cuccok. (bordatörés, milliós kártérítés, fél Budapest fix, hogy nem ül egy darabig a metróra) :D"


Az a 2-es metró volt okostojás és ember vezette. Ebből is látszik melyik a megbízhatóbb :D

2016. dec. 8. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!