Kamionsofőrök! Miért vetnek meg az emberek azért mert sofőrnek készülök?
Mit foglalkozol velük? Ezt is meg kell csinálni valakinek.
Ma egy gyakorlott nemzetközi kamionsofőr könnyedén talál havi nettó 500 ezer forintért állást.
Engem nem szoktak lenézni, szeretek olvasni, a kamionos éveim alatt megtanultam elég jól angolul, de német nyelvterületen sem halnék éhen, bárki mellé odaállok hétköznapi műveltség terén.
Nem foglalkozok velük, csak idegesít a tudatlanságuk.
OFF: Olyan ismerős a neved, véletlen olvasol kuruc.infót? Ha el vagyok tévedve akkor elnézést.
Mert az emberek nagy része mit lát : "hülye foszok túlfizetve amikor csak vezetgélnek ".
- fűtött kényelmes kamionban üldögélni
- nagy fizuért (a bérük átlag 4-8 szorosáért)
- "cigány" élet
Ennyit látnak,azt nem,hogy 30-40 méteres szerelvények,30-70 tonna felett az az 1 szem heverésző ember uralkodik,emberek élete függ tőle (is),több tíz ,de könnyedén 100 millió forint felelősség,miközben függ rajta is ,hogy ha nem ér oda akkor emberek munkája a kezében ,és sorolható.
Kihívásokkal teli,felelősségteljes munka,fél milliós jogsival,engedélyekkel,és kb még 200e ft személyes felszereléssel amit magadnak veszel,plusz kb egy 60e ft-os általános szerszámosláda amit ismét te viszel.
Persze vannak,akikben olyan érzék van ehhez,hogy kb számolni se tudnak,mert ehhez értenek,nem akarnak többet.
De a felelősség és a fent említetteket ,az okos mindenntudóak csak "Ó ,én is tudnék egy kényelmes fűtött kamionban egész nap terpeszkedni" logikával párosítják,hogy az utolsó suttyó is megcsinálná,de "mivel nincs család" ezért nem vállalnák be.
90%-ban a mai munkaforma : minden hétvégére otthon vagy (,ha nem akkor teljes túlórabér+szabadnapos bér) vagy 3 hét munka 1 hét otthon.
Nem sokkal kevesebbet látja az ember a családját,mint ha reggel 6-kor kel,hogy 8-ra beérjen a városba munkahelyre,5-kor végez,és 6-ra hazaér.
Jóformán 4 órát ,és fekszik le a mókuskerék kövi napjáig,vagy 10 óránál kb 2-3 órád marad.
Csak nem 120e -ért ,hanem kint kezdőként is 4 kézben 1500 euró (~ 450e) tapasztalattal 2000 euró alatt be se ülsz a traktorba,2200 az átlag.
Ha elmész kőművesnek, akkor meg azt fogják mondani, hogy ha vízszintes járda, ha függőleges, fal! :)
Mindegy mit csinálsz, aki nem ért hozzá, nem lát bele, az csak úgyis a sztereotípiákat hozza.
És amit előttem is mondtak. Jó pénzek is vannak benne, tapasztal is sokat az ember.
Nem rábeszélni akarlak. Az a szíved joga, hogy ilyenre "vetemedj". Minden melónak megvan a szívás része. Kérdés, hogyan állsz hozzá.
Jah és egy tuti állást tudok, amiért ugyan sokan megszólnának, de nem érdekelne: politikus! :)
Van egy ilyen nicknevű ember aki szokott kommentelgetni a hírek alá. Gondoltam te vagy az. Ezek szerint nem.
Köszönöm a válaszod!
Köszönöm az eddigi válaszokat!
Áhh, politikusnak nem megyek. Van gerincem. :)
Ááá, és megjött egy troll is! :)
Meséld már el, hogy az önvezető kamion pár év múlva mit fog csinálni!
(De ne csak azt, hogy A-ból B-be elmegyek)
Mellesleg nem mondom, hogy nincs jövője. Hogyne volna! De nem pár év!
Illetve Te még nem használtál eddig GPS-t. Csak példaként említve.
Az egész önvezető szar remélem úgy meg fog bukni mint a szél... Az emberek már így is el vannak butítva rendesen, nem hiányzik a további elektronizálás. Jó lenne már ha leállnának a fejlesztésekkel.
Sajnálom, hogy ebbe a gyorsan haladó világba születtem. Bárcsak lehettem volna Hungarokamionos és mehettem volna konvojban a sofőrökkel Moszkvába. Minden tiszteletem az övűké! A mai elkényeztetett csürhe sosem lesz olyan tökös mint ők!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!