Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 318 benzin. ('97-'98 E36...

Takygabor kérdése:

BMW 318 benzin. ('97-'98 E36 kombi) Készülök venni egyet a fent említett példányból, jó választás?

Figyelt kérdés
Kombit szeretnék venni. Erre a Bömösre gondoltam. Mielőtt elkezdek keresni részletesebben kérlek írjátok véleményeket, tapasztalatokat erről a típusról. Előre köszönöm.

2016. máj. 6. 05:45
 1/5 anonim ***** válasza:
Kérdés mia léyneg: Kombi legyen, legyen benn hely ok, de akkor sportosság felejtős, 318 amúgy seme gy erős darab még, de akkor meg minek pont a BMW, mikor más márkából me glehet kapsz olcsóbban ekkora autót vagy épp jobb állapotút ezért az árért.
2016. máj. 6. 06:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
19%
Bármilyen egyterű jobb mint a kombi. Meg az mindjárt 20 éves.
2016. máj. 6. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
38%
jó m43b18 elnyühetetlen egy blokk..bár azért függ az előző gazdájátol is:) jobban megy mint a 16i viszont kb ugyanannyit fogyaszt mint a sor6 20i és az m50b20 150Le :) bmw kombi nincs...touring van:) nehéz olyat találni aminek nincs szétrohadva a csomagtérajtaja, ajtók alját is nézd meg tipikus...valamint az emelési pontokat....sárvédő nem gáz azt szré hugyért veszel rá... tetőkárpit könnyen belóg emg az ajtoknál is nézd meg nincs e mokolva valami...hirtelen ennyi :D
2016. máj. 7. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
53%
Neked mi a jó abban, ha a kocsid veled egyidős?
2016. máj. 7. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
38%

E36 nagy ellensége a rozsda. Nem túl bika az alvázvédelem.

Kerékjárati ívek, küszöbök, ajtók alsó élei, emelési pontok, ezekre nagyon oda kell figyelni.

Lakatolás sokba fájhat.

De nem lehetetlen kifogni egy megkímélt példányt, csak sok-sok türelem kell hozzá (nekem 7 hónapomba telt). A rozsda elkerülhetetlen, de ne legyen ementáli a verda.


318 nem fogja maga alá gyűrni az aszfaltot, de legalább nem zabál, mint a hathengeres társaik.


Mindig lesz vele valami probléma, közel 20 éves autóknál ez természetes, de bontott alkatrészek hegyekben fillérekért.

Kivéve kopó-forgók, bontottan azokat nem érdemes, csak újat. Viszont az újak sajnos nem olcsók. A BMW prémium autó volt akkor is, nem csak megvenni, fenntartani is drágább, mint "polgári" társait, még használtan is.


Németeknél nagyobb az esély egy kikíméltre, de drágább. Itthon olcsóbb valamivel, de kevesebb a megvételre érdemes. Figyelni kell mindkét piacot.


Ha szeretnél kicsit "duhajkodni": kisházas a difije, aránylag könnyen találni alá sperr-t. Szárazon nem szabad majd gyötörni, ahhoz kevés a kraft, de vizes, nyálkás, havas úton szépen fogja tolni a farát.

2016. máj. 7. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!