Melyik autót vegyem meg?
CHEVROLET LACETTI SW 1.6 16V Elite ACC, 2006
FIAT STILO MultiWagon 1.6 Dynamic, 2003
Alapvetően munkába járáshoz használnám, időnként hosszabbra. Melyik a megbízhatóbb? Mik a szériahibák ezeknél a típusoknál? Van olyan oldal, ahol összegyűjtik a típushibákat?
Ezek a motorok mennyire dinamikusak? Nem akarom, hogy lomha legyen a járgány.
fiatnak típushibája a gagyi stekkerek és gyakoriak a kontakt hibák. gyakori vendég leszel vele a szerelőnél. ezt leszámítva nem rossz autó.
Másikat nem ismerem
Hat nem akarlak elkeseriteni de a legnagyobb magabiztossaggal sikerult kivalasztanod az elmúlt évtized 2 legszarabb autojat!
"Melyik a megbízhatóbb" kerdest két ilyen trágya autonal nem is tudom értelmezni!A tipushiba kerdesre meg annyit,hogy a két auto ugy ahogy van egy tipushiba az egesz!
Nem is tudom..
Hat éve vásárolt, akkor 4 éves Lacetti azóta is hibátlanul megy.
Nem egy élményautó, maiakat nézve nem a legtakarékosabb (de nem is iszákos), megy, teszi a dolgát.
Akkor én egy jót fogtam ki, nem hajtom ki a belét...
Eddig Ranaultokat néztem, aztán azt mondták, hogy megbízhatatlanok. A Sevi ellen érvként a nagy fogyasztást és a rossz váltási élményt hoznám fel azok alapján amiket eddig megtudtam. De a Fiatról még nem tudok sokat.
Van egyáltalán olyan használt autó, amit megvehetek vagy megbízhatóbb alapvetően, mint a többi? 6-700.000 lenne a keret.
Toyota megbízható, de ennyi pénzért nem adnak olyat.
Esetleg keressek valami felturbózott 3-as Golfot?
Régebben én is nézegettem a fiatot néhány típushiba, de minden autónak lesz:
- trafók gyakran elromlanak
- 6-8 km után kezd fűteni, ez benzinesnél kicsit soknak tűnik
- hidegben szoruló ablakok
- első szériát kerülni kell, 2003-tól már jobbak
- hidegbe befagy a bal első ajtó, ajobb nem ,de belülről nyitható
- alacsonyan van a klímacső könnyen le lehet padkázni,
- szereti csipegetni az olajat
focus mk1 1.6
- fényszóró izzó csere szívás
- Fojtó szelep hajlamos a kokszolódásra rövid távoknál, emiatt gyakran meg kell hajtani tartósan 3000 rpm körül.
- rozsdásodik
- központizár retesze néha hidegben nyitogatja magát
- deréktámaszt állító csavar eltörik
- világítás nélkül kell indítani, mert kiégnek az izzók
- gyújtótrafó gyakran tönkremegy, gyertyákat 30000 kmnél cserélni kell és akkor jó marad
- max 15-ös felni, gyári et-vel!
- rádió kódot jól ird fel valahová gyakran kellhet
- ventilátor relé nyáron előfordul, hogy túlmelegszik tartós 3500 rpm-nél
- kézifék bovden berohad
- 140000 km-enként kuplung csere
- 100000 km felett a kipufogó flexi ikercsöve elrohad
- fűtőmotor szénkefe kopás gyakori
- ajtózárak akadása
- hátsó futóműbe a szilentek bele rohadnak, gyakran hiddal együtt kell cserélni!
még népitéletekből irtam össze
Köszönöm a válaszokat, hasznosak voltak.
Továbbá még az is érdekelne, hogy mit gondoltok IV-es golfokról?
Golfok jók, olcsón fenntarthatóak, és megbízhatóak. Csak sok a lepusztult példány így nehéz jót találni belőle.
Az 1.4 eléggé jó motorral rendelkezik, de lomha, 1.6 már dinamikusan megy, de zabálja az olajt és gyakoriak az alapjárat problémái. 1.8 már szintén jobban sikerült és kb annyit eszik mint az 1.6 (8-10 liter vegyesen)
A dieselek jók, ezekből mindegy melyiket választod.
Az első sárvédők alul a küszöbnél szeretnek rohadni, ez megelőzhető, ha néhány havonta ki van takarítva mögüle a föld, mert sajnos odagyűjti.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!