Melyik autót vegyem?
Tavasszal másik autót akarok.
Az utóbbi időbe a legújabb vw polot nézegettem aztán az 5-ös golfot közbe oda jutottam,hogy audi a3.. A polo 2012-es a golf 2008 az audi meg 2006/7-es. Az az audi is csak 10 éves már,nem lesz fiatalabb se..a polo meg 4 .. Viszont automatát szerettem volna de nem igazán van,ha van akkor az orszag másik felében vagy drága.. Esetleg még a seat ibiza de kb 2010-től az újabb modell. Vagy opel astra h, de leginkább az i sigmiának örülnék vagy astja j-nek .. A nagy autók tetszenek,de igazából nincs arra szükségem.
Újabb autót akarok.
Heti,minimum 360 km-t fogom használni.
A heti 360km már elég sok ahhoz, hogy a kényelem legyen fő szempont.
Nem írtál testmagasságot, így nem lehet méret alapján ajánlani.
Ülj bele mindegyikbe, hogy tudd, melyikbe férsz a legjobban!
Amíg Insignia és Polo is a palettán van, valamint 12 vs 3 éves kocsi is, addig nem lehet értelmes választ adni.
Én egy kompakt dízelt vennék. Én speciel a 6-os Golf-fal szemezek, bár a 140 lóerős dízel jöhetne nálam csak szóba, viszont olyan áron megkapom a Scirocco-t is. Szóval még gyűjtögetek, majd jövőre...
Ilyen használat mellett szerintem egy 1.9TDI-t kellene keresned.
A dízel nem is kérdés, de sajnos használtan ezeknél nem az a kérdés el fog-e romlani, hanem, hogy mi és mennyibe fog kerülni. Egy "modern" újszerű dízel felújítása horror. Márpedig aki ilyet vesz sok km-t teker bele. Számít mit tankolt, és hol.
Egy elterjedt kellően olcsón javítható Dízel nem akkora rizikó.
Persze lehet máshogy is matekolni, egy szívó benzin kettőstömegű nélkül, mégha tankolásban nem is, de szervízszámlákkal együtt már gazdaságos lehet. És itt egy pillanatra elgondolkodnék a benzines VW csoportos vonalon. Ezek az autók már nagyon érzékenyek, és szervízigényesek. Időközönként elkokszosodnak és ropira kell szedni őket a tisztításhoz. Így használtan "linformálhatóan" vagy anélkül nem hinném, hogy annyival jobbak a többitől, mint amennyit rájuk kell költeni.
Remélem segít
Azt gondolom már lassan ,hogy netto 500 000Ft fizetés alatt nem érdemes vagynem lehet új vagy újabb autót venni, mert " nem lehet fenntartani"
A megoldás már kb az 1999-es suzuki swift 250 000 ért! Nekem nem.
Akkor audi a6-ra nem is merek gondolni ,mertnaz már a Rolls Royce kategória.
Nem hiszem,hogy egy 5éves polot nagy utazó autónak szántak,de talán még az audi a3-at sem.. De lehet benne sok km . Mint bármelyikbe!
Itt felén azok veszik már a 3-as bmwt e90 mndjuk vagy audi a4-etba kb 2011-től gyártott legujabb modelleket akik ugyan ugy élnek mint más ,átlagosan.
Viszont 4 milliot nem szánok kocsira annyim nincs is,de azt gondolom,hogy a wv polo még vállalhato és leginkább már azért nem nerek prémiumot venni,mert bele beszélik az emberbe h drága fenntRtani.. Sok rohangál az utakon, emellett nem kétlem,hogy nem lenne drága fenntartani,de lényegében azt mondom,hogy nagyon 10 évnèl öregebbet nem akarok, újabbat modernet. Talán még az audinál bevállalnám azt a 10 évet ,de akkor talán egy 2012-es polo..
Kb 175 cm magas vagyok. Ugy gondolom elèg az.
De leginkább sgy opel insignia wv passat vagy e60 bmw audi a6 . Ezeknek örülnèk a legjobban csak nem lenne kihasználva és " üres" drágàbb fenntartást nem akarok.
A szavaidból az érződik, hogy inkább újabb legyen, mint nagyobb. Ez már jó kezdet, ha sikerül magaddal őszintének lenned és kompromisszumot kötnöd.
Az A3 egyébként még elmegy utazóautónak szerintem. Én legalábbis nem szoktam tudni visszapillantóból megkülönböztetni az A4-estől.
Számodra (is) az arany közepet lenne érdemes választani a Polo-Golf-A3 trióból. Mint írtad is az A3 már 10 éves lenne, a Polonak meg nagy még az értékvesztése.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!