Esp, asr hóbaj jégen előny vagy hátrány?
Elinduláskor minimálisan pörög csak ki, mivel visszaszabályoz az ASR.
Az ESP hóban jégen mindenképp előny, az ABS egyenes fékezéskor vmivel hosszabb fékutat eredményez, de kanyarodáás közben vészfékezéskor mlég hóban jégen is ad némi kormányozhatóságot, száraz úton pedig mindenképp előny.
Az ASR nem feltétlenül előny.
6 évig Svédországba jártam kamionnal. Amikor nagy telek voltak, az ASR - t kikapcsoltuk. Mert az igaz, hogy nem pörög el a kerék, de elveszi a gázt és nem megy fel az emelkedőn, szedheted elő a láncokat. Míg ASR nélkül, automata váltó kézi üzemmódban, pörögve, csúszkálva, félig keresztbe állva de felmentem a kaptatón.
"De egy rutinosabb sofőr Mr az abst is tudja mellőzni."
tudja a fenet.
"gy abs nélküli autóval kisebb a fékút. Hamarabb meglehet állni ugyanazon körülmények között. Csak tudni kell használni"
Ez igy ebben a formaban hulyeseg. Te soha nem fogod a negycsatornas ABS-t uberelni, mert ahhoz 4 kulon fekpedalnak kellene lenni mind a 4 kerekhez, neked meg 4 labadnak, es azzal kellene szazadmasodpercek alatt valtoztatnod ill. elosztanod a fekerot.
Fizikailag sem lehetseges.
Kresszen az oktató mesélte ezt, hogy az abs nélkülivel nagyobbat lehet fékezni.
De ez én szerintem is megvitatható. Mivel egy abs az a csúszáshatáron tartja. A kerekeket. Az abs nélküli meg vagy beblokkol vagy még messze van a blokkoláshoz.
"Kresszen az oktató mesélte ezt, hogy az abs nélkülivel nagyobbat lehet fékezni. "
Igen, o is a tevhiteket adja tovabb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!