Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a különbség kétütemű és...

Benyovszky Oszkár kérdése:

Mi a különbség kétütemű és négyütemű autó kormányzása között?

Figyelt kérdés
Hogyan kell a kettőt kezelni?

2016. nov. 30. 13:55
1 2 3 4
 21/32 anonim ***** válasza:

Az álló autót úgy érti, hogy lassan azért gurul még. Nyilván egy éles lekanyarodásnál ha nagyon le kell lassulni mindenképp egyesbe rakod és nem fogod állóra fékezni emiatt, hogy egyesbe rakd hanem gurulsz közben, főleg hogy a legtöbb kocsiban az egyes is szinkronizált, ergo ugyanolyan fokozat, mint a többi.

Az az igazság ez mind érzetre megy, valaki jobban érzi valaki kevésbé.

2016. nov. 30. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/32 anonim ***** válasza:
Se a Wartburgot, se a Barkaszt nem kellet máshogy kormányozni, mint a mostani modern 4T kocsimat. Sőt, a Wartburgnak olyan könnyű volt a kormánya, mintha szervós lett volna, egy kézzel simán körbe lehetett tekerni.
2016. nov. 30. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 veterán vas ***** válasza:
100%

Buta kérdés.

A motor ütemszáma és a kormányzás között éppen annyi az összefüggés, mint az irányjelző villanási száma és a pótkerék nyomása között.


Vagy pl. mennyi lesz a fékút vizes betonon, ha Castrol Outboard 2T motorolajat használsz? ;)

2016. nov. 30. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/32 anonim ***** válasza:
Ezt még egy dombon ülő vadászkutya is ki tudja számolni, veterán vas barátom, ha megmondod, hány éves a kapitány...?
2016. dec. 1. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/32 veterán vas ***** válasza:

Jaj, hát erre egyszerű a válasz. Ha kétütemű a kapitány, akkor ez kizárt dolog, mert nem tudom. Ellenkező esetben a Polgár Jenő. Aki négyütemű.

;)

2016. dec. 1. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 anonim ***** válasza:

Egy fontos különbség van!

Egy 80 méter sugarú 90 fokos kanyart, aminek 5%-os a lejtése, azt csak egy európai töketlen fecske maximális repülési sebességével lehet bevenni kétütemű trabanttal, míg négyütemű trabanttal akár egy afrikai töketlen fecske maximális repülési sebességével is be lehet venni.

Persze mindez csak akkor igaz, ha a sofőr egy 35 éves kapitány.

2016. dec. 1. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/32 A kérdező kommentje:

Mekkor a mókamesterek vannak itt.


Nekem úgy tanította az oktató, hogy egyesnbe és kettesbe való visszaváltásnál, a sebességet mindig le kell vinni a megfelelő sebességig, 1-esnél legalább 10km/h-ig, 2-esnél 20km/h-ig, egy lehetlettnyivel sem szabad gyorsabban haladni, amikor felengeded a kuplungot. A mutatónak MAXIMUM 10KM/H ÁRÁT KELL MUTATANI.

Máskülönben lesz egy nagy motorfék, és hatalmas rugást kap a motor. ENNYI. Ha ezzel vitatkozni akar valaki akkor az elmehet. Ezt leginkább az elsőnek mondom, annak akivel először beszéltünk.

Megjegyzés: az oktatóauto egy 1-es Bmw volt, 2009-es

2016. dec. 2. 14:06
 28/32 veterán vas ***** válasza:

Köszönjük kedves kérdező, nagyon sokat tanultunk az utolsó hozzászólásodból!

Talán egy megjegyzést ha megengedsz:

Ennek a válasznak semmi köze a kezdő kérdésedhez.


További jó beszélgetést önmagaddal! :D

2016. dec. 2. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 anonim ***** válasza:
Pláne, hogy még az "indoklás" is úgy baromság, ahogy van :P
2016. dec. 2. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/32 anonim ***** válasza:
Azért van a jobb lábad, hogy ha túl nagy a sebesség és a visszaváltott fokozat meg kicsi, akkor a különbséget a motor fordulatszámmal ellensúlyozd és ne alapjáratra engedd rá, hogy nekivágódj a szélvédőnek. De ugye ehhez is érzék kell...
2016. dec. 4. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!