Mi a különbség kétütemű és négyütemű autó kormányzása között?
Az álló autót úgy érti, hogy lassan azért gurul még. Nyilván egy éles lekanyarodásnál ha nagyon le kell lassulni mindenképp egyesbe rakod és nem fogod állóra fékezni emiatt, hogy egyesbe rakd hanem gurulsz közben, főleg hogy a legtöbb kocsiban az egyes is szinkronizált, ergo ugyanolyan fokozat, mint a többi.
Az az igazság ez mind érzetre megy, valaki jobban érzi valaki kevésbé.
Buta kérdés.
A motor ütemszáma és a kormányzás között éppen annyi az összefüggés, mint az irányjelző villanási száma és a pótkerék nyomása között.
Vagy pl. mennyi lesz a fékút vizes betonon, ha Castrol Outboard 2T motorolajat használsz? ;)
Jaj, hát erre egyszerű a válasz. Ha kétütemű a kapitány, akkor ez kizárt dolog, mert nem tudom. Ellenkező esetben a Polgár Jenő. Aki négyütemű.
;)
Egy fontos különbség van!
Egy 80 méter sugarú 90 fokos kanyart, aminek 5%-os a lejtése, azt csak egy európai töketlen fecske maximális repülési sebességével lehet bevenni kétütemű trabanttal, míg négyütemű trabanttal akár egy afrikai töketlen fecske maximális repülési sebességével is be lehet venni.
Persze mindez csak akkor igaz, ha a sofőr egy 35 éves kapitány.
Mekkor a mókamesterek vannak itt.
Nekem úgy tanította az oktató, hogy egyesnbe és kettesbe való visszaváltásnál, a sebességet mindig le kell vinni a megfelelő sebességig, 1-esnél legalább 10km/h-ig, 2-esnél 20km/h-ig, egy lehetlettnyivel sem szabad gyorsabban haladni, amikor felengeded a kuplungot. A mutatónak MAXIMUM 10KM/H ÁRÁT KELL MUTATANI.
Máskülönben lesz egy nagy motorfék, és hatalmas rugást kap a motor. ENNYI. Ha ezzel vitatkozni akar valaki akkor az elmehet. Ezt leginkább az elsőnek mondom, annak akivel először beszéltünk.
Megjegyzés: az oktatóauto egy 1-es Bmw volt, 2009-es
Köszönjük kedves kérdező, nagyon sokat tanultunk az utolsó hozzászólásodból!
Talán egy megjegyzést ha megengedsz:
Ennek a válasznak semmi köze a kezdő kérdésedhez.
További jó beszélgetést önmagaddal! :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!