Tervezem hogy 1 év múlva vásárolok egy autót. Az E30-ra esett a sor. Kb 1 millió körül. Használtautón egész jó állapotúakat láttam ezért az áráer. E30 személyes tapasztalat esetleg valakinek?
Bátraké a szerencse.. annyival kell számolni, hogy egy ilyen idős autónál már bármi megadhatja magát, meg a kaszni is látott már ezt azt, ha mást nem akkor az idő vasfogát. Tudjuk, hogyan használják a BMW-ket (sportkocsinak hiszik, csak az a baj, hogy arra a 911-et és hasonlókat találták ki) , ezért a nem a fokozott igénybevételre tervezett alaktrészek eléggé kapnak.. Ha őszintén bevallod magadnak, te is azért veszel BMW-t, mert azt hallottad, hogy menő, meg ki lehet forgatni, amivel nincs is semmi baj, de vedd hozzá, hogy az autó utolsó 2-3 tulaja is valószínűleg így használta, spórolva a karbantartáson. Abba most nem mennék bele, hogy egy vadonat új BMW is milyen banális elektronikai hibákat képes produkálni a semmiből, köszönhetően az jó öreg összegányolt európai elektronikának, ami egy mosógépbe vagy egy olajsütőbe talán elég is, de nem egy modern gépjárműbe, aminek lassan a fele elektronika már..
2016. nov. 26. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 A kérdező kommentje:
Szerencsére nem tesco parkolóban driftelgetős típus vagyok. És nem azért vennék bmw-t mert kicsi lenne a szerszám... :D
2016. nov. 26. 12:06
3/7 anonim válasza:
Azért egy 1 milliós E30 (1981–1994) már közel gyári állapot és szinte rozsdamentes kevés Km-el úgyhogy kevés gond lenne vele. Csak karbantartani kell és megadni neki ami jár.
2016. nov. 26. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
#1 Aki E30-at árul 1millióért, az nem egy elhanyagolt szar autó lesz, mások ennyiért e46-ot vesznek ami 2generációval újabb.
"Abba most nem mennék bele, hogy egy vadonat új BMW is milyen banális elektronikai hibákat képes produkálni a semmiből, köszönhetően az jó öreg összegányolt európai elektronikának, ami egy mosógépbe vagy egy olajsütőbe talán elég is, de nem egy modern gépjárműbe, aminek lassan a fele elektronika már.."
Azért egy 80-as években nem túl sok elektronika volt az autókban, segítek ez a zhiguli korszak.
2016. nov. 26. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
1-es vagyok, és azt kell mondjam, hogy egyet kell értsek veletek. Hirtelen nem tudtam évjáratban bekategorizálni az E30-at (miért nem kerestem rá ugye..) , de ebben az esetben valóban ki lehet fogni valószínűleg belőle jó állapotút. Régebbi autókban pedig az elektronika tényleg nem kap akkora szerepet.
2016. nov. 26. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
"mások ennyiért e46-ot vesznek ami 2generációval újabb"
Azt a két generációval újabb 1 milliós "autót" csak a gitt és a szentlélek tartja össze. Abból még 1.5 millánál olcsóbban nem találsz vállalható példányt amit már autónak is lehet nevezni.
Már Golf IV-ből nem találsz 1 millió alatt olyat ami frankó. Akkor mit akarsz te BMW-t ennyiért?
Az E30-ból is olcsók a szúrágta hatszor összetört gitt állagú roncsok és már megvehetsz egy roncsot 200 ezerért is.
Az 1 millióhoz közeli E30 = autó.
A 200 ezres E30 = lyukas rozsdakupac + egy mázsa gitt + vérestorkú motor. Ebből már sose lesz autó.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!