1 millióért milyen állapotú bmw- t lehet kapni megéri?
Hát 1,5 millióért egy jó karban lévő E46-ot már ki lehet fogni. De az is eszi a pénzt.
Egy millióért ennél csak jóval költségesebbet, és sokkal megbízhatatlanabbat.
3300 euróért vettem E46-ot 320d-t. 190 ezer km-rel. 1 év eltelt, 224ezer van benne. EGR és normál termosztátot cseréltem benne 50 euró értékben.
Ha most elajándékoznám, már akkor is visszahozta az árát.
Annyi hogy 70 éves első tulajtól van, aki szervizelte. (mielőtt valaki azzal jönne hogy mindenki ezzel a dumával adja el, mondom hogy régi német papírban benne van minden adata a tulajnak, és senki sem ráklámozta ezt, már vittem hazafelé, amikor észrevettem hogy ki adta be a kereskedésbe)
"Felejtsuk mar el hogy az eredeti ar tizedeert premiumautot veszunk..."
Azért a 3-as nagyon nem prémium. Fentebb írtam, hogy vettem, nem volt rossz üzlet, arra pont jó, hogy naponta 70km-t ingázzak vele. Egyébként van magyaroszágon egy akkori focusom, kb. ugyanaz az érzés beleülni, ami a kényelmet illeti. Van hobbinak egy 5-ösöm is, még a feleség is mindig megjegyzi, hogy ég és föld a két autó.
Elmondok megtörtént esetet. Haver mondta tavasszal hogy 900 ezer forintért beváltott euróért hozott Münchenből egy (szintén) 320d-t és hogy milyen csodás állapotban van.
Nyáron volt alkalmam megnézni azt a csoda autót és végig varas volt a rozsdától. Csörgött a lánc és kalapáltak a szelepemelők meleg motornál is és füstölgetett.
Elvitt egy körre hogy megmutassa mit tud a gép és zörgött mint egy lovasszekér. Szinte tükörre kopott nyári gumik. Nem is sorolom tovább. 210 e km-rel vette de ránézésre azt mondanám hogy az az autó már megkerülte a Földet tízszer. Méghogy nem tekerik a németek az órát... Onnan jött eleve ezeknek az órájának a visszaállításának a technikája. Amikor felnyitottuk a motorháztetőt akkor egyből észrevettem a javításnyomokat hogy ki volt húzatva egy frontális után.
De az "el bömbölöm" vicces felirat matrica betűkből ki volt már rakva a hátsó szélvédőre. Ilyen "tuningra" volt esze.
Nem költött rá semmit és mondogatta hogy nem is igaz a magas fenntartási költség. Ja akkor van így ha tényleg nem költ rá semmit.
Még most is volt képe azt mondani hogy csodaautó és hogy milyen olcsó volt és hogy nem kellett rá költeni. Még mindig ugyanazokon a szarrákopott téli gumikon jár és az autó állapota még rosszabb. Csak nem vagyok g..ci és nem vágom a képébe hogy a 900 ezer forintodért egy kalap sz..t vett mert amúgy jó gyerek.
Nem viccből kezdődnek ezek a BMWk másfél milliónál már amelyiket annak lehet nevezni állapotra. 1 millióért ilyet kapsz mint a haveré. Romot de végülis azt képzelsz bele amit akarsz. Akár képzelheted csodálatos autónak is amire nem kell költeni.
Majd meglátom hogy téli gumival mi lesz. Szerintem kerít rá egy használtat (4 jó új gumi 100 ezer pénz) de ennek sincs sok értelme mert 1 év múlva amikor már annyira sz..r lesz hogy használni se nagyon lehet akkor biztos el akarja majd adni. Csak legyen aki megveszi.
Másik valós eset. A hahun láttam mostanában egy hirdetést 318i 1.5 millióért. 200 ezer km. Szervizkönyv nuku motorkódnak és lóerőnek egy nem típusazonos motoré van megadva. 318i-nek volt hirdetve de 316i motor volt benne. Ezt hogy? De a hirdetőnek arra volt esze hogy agyon dicsérje az autót ezek ellenére. Látod még 1.8 millióért is gáz autók vannak ebből.
1 millióból azt mondanám hogy E36-ot keress 98-99 évjáratút de azt is valami autób..itól aki felújította. Úgyis kell a pénz az esetleges cserékre gumira meg ha az átírást nem számoltad bele akkor arra is mert az se lesz kevés.
8#
Igaz, ezeknek a 90%-a ilyen. Én is mentem 1 hónapig utána, mire találtam normálisat normális áron.
Vagy drágák, vagy töröké volt, és nekik más a fogalmuk az autóról mint nekük. Volt olyan ami pöccre indult, de a motoron kívül minden lógott, a lendkereék 2000 felett egy bizonyos fordulaton elkezdte má árzni az autót. De csak mondta hogy "há van tüv rajta, és top a motor, mit akarok még, ehhez hozzá sem kell nyúlni most 2 évig."
Az hogy németek tekerik, nem hiszem. Illetve nagyon kevesen. Jártam egyszer kasselben, na ott komplett napbarnított hálózat van a zulassungsstelle körül, a rendszámosoknál minden kelet európai illetve balkáni oeszág rendszámtartója kapható. Na ott tudom elképzelni, hogy tekerik, polirozzák, azt megy keletre.
Egyébként a BMW hirdetések nagy része török volt, amikor kerestem, de mind lelakja.
A régi Swiftre is mondják, hogy nem kell költeni... tavaly vettem használt téli gumit 20 ezerért, ,,jó állapotban", tavaszra szét volt repedezve mind, a nyarat még végig vittem vele, most már itt áll a kocsi lapos kerékkel. Meguntam a dolgot, vettem ma 4 db új gumit, örlük ha még holnap a régin 5x pumpálva be vergődök a legközelebbi gumisig. Régi Swift téli gumi szezonon kívül újonan 36.000 ft + 6000 ezer szerelés.
Most próbálom elképzelni egy BMW-re mennyire lehet... ráadásul használt gumit szerintem már nem érdemes venni, mind kipingált halálcsapda!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!