Nektek milyen autó cserbenhagyott történetetek van?
Történt ma hogy nem indult reggel az autóm holnap jön szerelő úr megnézni, de nem is ezen van a hangsúly. Nevelő apum azzal vigasztal hogy ne aggódjak hanem még örüljek is neki mert ezt itthon csinálta meg és káromkodtam egyet majd mentem a dolgomra . Ő is elmesélte hogy volt hogy megállt a kocsija hazafele és neki ott egy teljesen random embert kellet le intenie hogy haza húzza de mire talált valakit szarrá fagyott a -15 fokban vagy mesélte hogy volt olyan hogy Bécsben eltört a motor tartó rugó és gumipókokkal rögzítette addig a motort ameddig haza ért vele úgyhogy örüljek hogy nem Győrben állt meg mert ez így a legjobb ... Szóval úgy voltam vele hogy megkérdezem kinek milyen ilyen élménye van had vigasztalódjak :D
19/F élete első autómmal történt ez a tragédia hogy nem indult . (amúgy F astra)
golf 1.9pdtdi 105le főtengely hajtókat széttört. BP-n (szolnoki vagyok) javításó költség horror kiesett idő megfizethetelen.
megane 2 1.6 16v 112le. motortartó bakk csavarja eltört. Végül is 50-el hazajöttem vele. javtási költség 1500ft ergy maszek eszterályosal csináltattam bikaerős anyagból csavart.
Most focus.om van. kop kop
bizony meg kell becsülni, ha otthon hagy cserben a kicsike..holmi akksicsere az maga az öröm.te még fiatal vagy, várnak a kalandok. Sokat dolgoztam külföldön, tehát élmény van dögivel. Az egyik legkeményebb, amikor -15 ben ledadog a dízel..egyedül vagyok, emberi település sehol..na akkor lehet nekilátni a parafinnal eldugult szűrő kibányászásának...csontkeményre fagyott ujjakkal...gyufa nincs, tüzelő nincs, tehát marad az egyre kapkodóbb meló...aztán nagy nehezen beindul...és egy idő múlva már éreztem a kezem, lábam..ez négyezer kilcsire volt Budapesttől egy óriási hegységben 2500 méteren...
Szintén távol Európától buszt vezettem..leálltam egy elhagyott helyen, hogy dobok egy sárgát...rágyújtottam, gyönyörködtem a tájban, és a csendben...ember nem jár arra, csak nagy ritkán...beülök, indítok...semmi...nos az akssi feladta..namost ott várhattam fél napot, amire jött egy kisgyerek szamárháton, megmutattam neki, mi a baja a busznak...csoda történt..estére jött egy autó, egy akumulátorral..
Na ezért örülök, szinte boldog vagyok, ha a garázsban adja fel az aksi.
Majd mások mesélnek még keményebb szitukat, csak várj.
Megane 1, gyújtótrafó meghalt, csak én 2 hengerrel nem mentem haza, 2 órás pihenő volt egy Penny parkolóban.
Első autó szintén 20 évesen, A Corsa fékmunkahenger berohadt munkából hazafelé, 4-en álltunk 3 órát az út mellett, mire faterom értün jött szerszámokkal. Jó, hogy a kézifék még bowdenes nála, így levettem a féknyerget és kézifékkel mentem 30 km-t haza kb 40-el :D Most egy Jumperem van, de azt kinyírni sem lehetne, ha baja is van, akkor sem áll le, csak jelez és megy tovább.
40km-re otthontól szétment a kuplung, nem emelt ki rendesen. Első autó, kezdő jogsi, kb 1 hónap tapasztalat után történt ez. Tudtuk, hogy a kuplung már a végét járja, mert nagyon magasan fogott de azt hittem még pár hónapot kibír. Hát nem. Egyszer csak nem bírtam visszaváltani egy éles kanyar előtt.
Kocsi leállít. Picit megnyugszik. Úgy indít, hogy sebességben van. Na így hazabírtam jönni, mert egyesből viszonylag könnyen alapjárat környékén bebírtam rakni kettesbe. Szerencsére csak egyszer kellett pirosnál megállni.
Svédország, télen, tartálykocsi, 25 ezer liter sör benne. Szakadó hó, 20 centi vastagon áll a pályán.
Jönköping mellett beállt a csapágy a pótkocsi tengelyén. Vörösen izzott. A gumi felrobbant, a tengelyt spaniferrel felkötöttem, úgy mentem még 70 km - t a szervizig. Egész éjjel csinálták, hajnalban kész lett, mentem tovább.
Ugyanez megtörtént élőállatos kocsival. Görögbe mentünk, négy napja nem aludtam, 1000 kismalac a kocsin, Karácsony előtt, Szerbiában. Nem beállt a csapágy azon is? Szétakasztottam, szereztem egy szerelő brigádot, 24 órát álltunk a leállósávon, ott megkókányolták, 1000 euróba került, de lementünk Athénig meg vissza.
Ajajj, de még hány.
Egyik megállt 120-nál, mikor éppen nagyban nyomom a gázt, mindnen elalszik. Hamar berúgom a kuplungot, lehúzódok. Indítóózok, nem is teker. Generátor meghalt.
Ugyanezzel az autóval: előzök, padlógáz, egyszer csak megtorpan, a 190 lóból marad vagy 40, nemsokára megáll, be sem indul. AC pumpa.
Jövök haza Ausztriából, ez egy másik autó, egyszer a sötétben arra leszek figyelmes, hogy alig látom a hátsó autónak a lámpáját. A nagy fekete füsttől. Nemsokára villog minden. Turbó meghalt, 15 órát álltam, mire haver kiért a trailerrel, szerencsére el tudtam cammogni egy kisebb parkolóba, ahol amúgy le sem mertem hunyni a szemem, olyanok voltak a körülmények.
Van még 100 ilyen történet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!