Ha a kereskedésben az új Vitarát a kereskedő 5.310. 000 forintért adja akkor azon mennyit kaszál tisztán?
Tulajdonképpen igen, majdnem a kereskedő fizet, hacsak nincs éppen valami gyári akció a kereskedő felé (amit viszont nem fog neked elmondani).
A kereskedő (márkaszerviz) a kötelező szervizeken bőven behozza azt a pénzt, amit az új autón "nem keres meg".
Nem nagyon tudok olyan új, (nem alsókategóriás) autót, aminek évi 50-nél megállna a kötelező éves szervizköltsége (VW csoport inkább 100...), és ezt 4-5 évig szépen fizeted neki ha azt akarod, hogy garanciális maradjon az autó.
Az olyanoktól szokott felmenni a vérnyomásom, amikor bemegyek a szalonba, és ki van írva, hogy "4 évnél idősebb autónál 20e ft kedvezményt adunk fekbetét cserénél". Akkor a 4 évnél fiatalabb autón mi az öreganyám térde kalácsért kerül 20e ft-tal többe ugyanaz az alkatrész és ugyanaz a munkafolyamat ?
"kkor a 4 évnél fiatalabb autón mi az öreganyám térde kalácsért kerül 20e ft-tal többe ugyanaz az alkatrész és ugyanaz a munkafolyamat ?"
Mert a 4+ éves autókra kedvezményt adnak az eredeti árhoz képest. Azért van ez az akció, mert a 4+ éves autókat nem nagyon hordják már márkaszervízbe, és így próbálják az ilyen tulajokat odacsalogatni. Így is megéri nekik valamennyire.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!