Szerintetek lehet kérni egy autógyártótól hogy gyártson le egy olyan autót amilyent szeretne az ember amit már nem forgalmaznak?
Az igazság az hogy tetszik nekem egy autótípus: Suzuki Swift GTI 1.3 16V 101LE Hothatch. Japán modell nem magyar
gyártású (műszerfal,óracsoport,kormány,sportülés....STB ami japánban készült) 1989-1991 közötti időszakban készült modell Mk2-es. Szerintetek lehetséges kérni ilyet a Suzuki gyártól? Lehetőleg ne bunkón válaszoljatok! Előre is köszönöm a válaszokat :)
vannak persze, csak tényleg az a baj h horror ára lesz.
egyébként ha anyagiak nem gond, akkor a gyárral is felveheted a kapcsolatot, az sem kizárt. látod, a mentőknek is külön legyártottak X db általuk kért konstrukciót, de egyet is legyártanak, csak nyilván annak lesz ára. japánokkal már egyszer nekem is sikerült ilyet megbeszélnem, igaz azt pont akkor hagyták abba és még le tudtak tolni 1 db-ot a soron, de lényeg h érdemes egyeztetni velük.
Gyerekek köszönöm a válaszokat :) Nagyon szeretnék egy ilyen autót birtokolni! Nekem nem kell BMW (E36 hathenger meg társaik) Se Honda Civic (Vtec,LSI,) Se hármas Golf GTI!!! Nekem csak ilyen kell!! Akkor vezettem életemben Suzuki Swiftet és az Japán GTI volt és nem magyarországon gyártott GTI utánzat!! Három évvel ezelőtt vezettem először és szerettem bele!!! Egy igazi élmény volt!!! Egy adrenalin bombaaaa volt!!! :D
:D
Persze, hogy lehet, mindent lehet, csak pénz és kapcsolatok kérdése. De jó ha tudod, hogy ilyen kéréseket mind kapcsolati, mind anyagi tőke birtokában a közelkelti olajsejkeknek szoktak teljesíteni.
Egyszeri halandóként mèg akkor is olcsóbban jösz ki, ha egyenesen Japánból importálsz egy régi, de megkímèlt (pl gyűjtői) darabot.
Nem tudom, ki honnan szedi az infót, hogy lehet.
Dehogy lehet! Nagy valószínűséggel már jó pár alkatrésze gyárilag sincs raktáron. Ezek a gyárak nem manufaktúrák, hogy 1-2 ember kézi erővel összerak egy autót.
Gépsoron készültek, amelyeket már réges-régen lecseréltek.
Egyetlen megoldás szerintem találni egy használható állapotút, és azt felhozni közel gyári új szintre, felújítással.
Egyrészt ebből semmi nincs a gyártáshoz készleten és a beszállítóknál sincs amiből legyártanák a beszállítandó alkatrészt.
A gyártósor sincs már meg. A hegesztőrobotnak biztos lehet írni egy programot ami soron kívül összevarr neked egy Stiftet, de a 7/24-re hónapokra előre betáblázott gyártósort még 8 jegyű dollárért sem nagyon fogják neked megállítani egy ilyen buli kedvéért. :D
És legutolsó sorban: ha legyártanak újonnan egy 89-es Stiftet neked azt valszeg az unióban forgalomba sem lehet helyezni, mivel nincs meg a megfelelő típusengedélye és unión kívülről nem is hozhatsz be euro3 alatti autót ( kivéve OT ).
A legyártásnak technikai a behozatalnak és forgalomba helyezésnek jogi akadályai vannak.
"látod, a mentőknek is külön legyártottak X db általuk kért konstrukciót"
A mentőket is utólag alakítják át egy műhelyben, nem úgy jön ki a gyárból. De így van ez minden különleges felépítménnyel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!