Dízel chiptuning. Van értelme?
Normálisan kivitelezett, egyedi szoftveres chiptuningra gondolok, nem ilyen-olyan "majd én átírom tesó", meg tuningbox megoldásra gondolok.
Azt írják akár fogyasztás csökkenés is elérhető vele, vagy legalábbis marad az eredeti. Ez igaz? Mit tesz tulajdonképpen a motorral?
Egy weboldal szerint 150nm-ről 200-ra lehet húzni normál programmal, ami azért szerintem jó, jobban húzna.
Teljesítményadóba ez beleszámít?
Az olyan chip-es,aki előre számokban írja le a növekedést,az már régen rossz.
Itt szimplán rátöltenek egy programot,és viszontlátásra.
A jó chip-es általában magánszemély.
#6 nem nettó hülyeség!
Járműipari beszállítónál dolgozom termékfejlesztő mérnökként. Ha egy csapágy akár egy eurocenttel olcsóbb, mint a korábban használt és a minősége gyengébb, de még limiten belüli, akkor az olcsóbb, s gyengébb lesz beépítve az alapmodellbe, a csúcsmodell pedig megkapja a drágább és jobb csapágyat.
Csipptuning után pont ezeknél a kispórolt alkatrészeknél nő meg a meghibásodás valószínűsége.
Ma már így van,de akkoriban nem így volt.
Nem is szokás annyira a mai dízeleket piszkálni tömegesen,mint mondtam ez leginkább a konszern 1.9-nél volt,a 2.0-t már a legtöbben békén hagyják.
Nem akartam leírni,de ezek a mai HDI,dci,TDcI és társai gyárilag is katasztrófálisak,a chip már nem oszt nem szoroz.Ezeket direkt így tervezték.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!