Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW E36 320i-nél mi kell egy...

BMW E36 320i-nél mi kell egy nagyobb motorcseréhez?

Figyelt kérdés

Szóval ő lenne az alany, papírnélküli játszós autó. 25 vagy 28i-t szeretnék bele rakni. Mit kell hozzá alakítani/cserélni. Fék szerintem jó a gyári nem fogok 50-nél többel menni. Leginkább az érdekelne, hogy maradhat-e a gyári váltó/kardán/difi/féltengely.

Motorvezérlő kábelköteg értelemszerű ezen felül mi kellhet még?



2016. nov. 6. 23:01
1 2
 11/15 veterán vas ***** válasza:

#9!

Nem titok, hogy autó-építésnél, a "gazdaságosság" fogalma megy elsőként(!)a kukába.

Bár valóban nem az anyagiakról szólt a kérdés, de nekem úgy tűnik, a Kérdező inkább az olcsóbb megoldás felé kacsingat.

/papírnélküli autó, fék szerintem jó, maradhat-e a gyári váltó....."/


Amúgy semmi közöm hozzá, hogy mire költ és mennyit, de egy biztos: "gyakorikérdések" szócsatájából, még soha nem épült autó.

Most sem fog. ;)

2016. nov. 8. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 A kérdező kommentje:
Valóban az 50 km/h meg a fék csere azzal arra próbáltam utalni rá, hogy egyaltalán nem érdekel semmi, csak, hogy mi kell a motorcseréhez és a hajtáslánc maradhat-e gyári.
2016. nov. 8. 17:29
 13/15 anonim ***** válasza:

Kedves Veterán Vas!


Valóban, ez a fórum kevés ahhoz, hogy egy motorcsere összes nyűgjét átadja az ember, de.... valahol el kell kezdeni.


Viszont az is igaz, hogy akár számít a zsé, akár nem, egyszerűbb egy 328-ast venni.


Egyébként, ha már motorcsere, akkor miért nem egy kisebb V8?!

Kisebb a blokk, simán befér és egy dízel 325 hajtáslánccal (kivéve difi áttétel) vígan elvan.

2016. nov. 9. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 A kérdező kommentje:
Köszönöm az aktívitását az ügyben, de a fő kérdés igazából csak az, hogy a 20i-be a 25i motor vagy a 28i egyszerű motor ki-motor be cserével kivitelezhető-e 20i váltóval és minden gyári 20i cuccával. Illetve, hogy mi kell ehhez, mi a menete a motorcserének ennél a tipusnál?
2016. nov. 9. 19:42
 15/15 anonim ***** válasza:

#3-aska vagyok megint.


A váltó szinte biztos, hogy jó, 320/323/325 ugyanaz a Getrag. Kuplungtárcsa még jó, de az ellendarab (nem tudom mi a szakszerű neve) már más, villa jó 318-tól M3-ig.... és így tovább.

328 esetén a saját ZF váltó nem árt, mert mint írtam, a Getrag nem biztos, hogy bírja.

Az is igaz, hogy enyém 323, és miután megvettem, derült ki, hogy egy 316-os váltója van alatta :-P. De működött az is, a kinyomóvilla volt problémás, a kuplung munkahenger hosszabbításával hibátlan volt. Csak kérdés meddig bírta volna a nyomaték többletet. Nem vártam meg, hogy kiderüljön.


Realoem.com-on kiderül, hogy mi nem stimmel.


DE! Attól még, hogy nem azonosak az alkatrészek, nem biztos, hogy nem lehet őket összeépíteni. Vagy hozzáértő kell, aki már próbálta, vagy részedről próba cseresznye.


Nekem is 323 a hajtáslánc nagy része, de a váltó pl. egy 5-seb. Getrag M3 váltó, a végáttétel és a sperr dió pedig egy E34-ből származik.


Tiszta LEGO :-)

2016. nov. 10. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!