BMW E36 320i-nél mi kell egy nagyobb motorcseréhez?
Szóval ő lenne az alany, papírnélküli játszós autó. 25 vagy 28i-t szeretnék bele rakni. Mit kell hozzá alakítani/cserélni. Fék szerintem jó a gyári nem fogok 50-nél többel menni. Leginkább az érdekelne, hogy maradhat-e a gyári váltó/kardán/difi/féltengely.
Motorvezérlő kábelköteg értelemszerű ezen felül mi kellhet még?
Ha ugyanazzal a váltóval rakod össze akkor maradhat a váltó mögött minden.
Más nem ugrik be, amire szükség lehet.
John_McClane jól írja, kicsit bővíteném.
Szerintem böngészgess itt:
Nézd végig a hajtásláncot, elég kacifántos tud lenni.
Nekem mikor váltócserém volt, pár dolog összeakadt, de hasznos volt az oldal.
Fejből már nem vágom, de arra emlékszem, hogy minden alkatrészt meg kellett vizsgálni.
Elvileg neked csak a kettőstömegű kérdéses. Ha az nem jó, jön a kuplung. Ha az sem, akkor a kinyomóvilla, ha az sem, akkor ..... blablabla, és így tovább, bandukolva hátrafelé.
Szerintem a 2.8 a jó választás, nyomatékból sosem elég, viszont emlékeim szerint annak sok alkatrésze nem csereszabatos a többi kisebb sor6-tal. 320/323/325 elég sok mindenben azonos.
Viszont ha 2.8 és váltót nem cserélsz, készülj fel rá, hogy záros határidőn belül meg fogja adni magát a váltó.
Persze ez attól is függ, mennyire és mennyit gyilkolod. :-)
Egy ismerősömnek sikerült egy ilyen duót szétgyilkolnia.
320/323/325 Getrag.
328 viszont ZF, titánszinkronos, nem véletlenül :-)
Motorelektronikához nem értek sajnos, abban passzolok.
Marcello Gandini-nek:
Pl. drift.
Ott nem a sebesség a lényeg.
Driftelni??50-el??egy 28ilonkával??
Hát kb annyk ertelme van mint a tengeralattjarón a terasz,de tőlem aztan legyen......
Ha jól értem, hozzájutottál egy levetett, rendszám nélküli bömöshöz, amiben nincs motor. Szeretnéd megcsinálni driftre, de nem tudod, hogy mit és hogyan kell rajta átalakítani. Természetesen szeretnéd minél kevesebb munkával és minél olcsóbban megúszni.
Kezdjük azzal, hogy egyedi autó építésben nincs olyan, hogy gyorsan, könnyen és olcsón. Csak lassan, rengeteg munkával és iszonyú sok pénzzel érdemes hozzákezdeni.
Vagyis kell hozzá anyagi háttér, szaktudás, idő, felszereltség, kitartás, leleményesség, türelem, kapcsolatok, szerencse......
Jah' és ha ezek az összetevők mind adottak, akkor sem éri meg. :(
Kedves drift-császárok!
Én nem rugóznék a 50 km/h-n, gondolom a kérdező sem fog speed-limitert beépíteni a verdába.
Feltételezem írt egy számot, amivel érzékeltetni kívánta: nem klasszikus pályaautózásra szánja.
Amúgy, most meg nem mondanám, valójában egy kisebb pályán keresztbe csapatva mennyi az átlag sebesség, de biztos nem kell teret váltani hozzá.
Nekem legalábbis még nem kellett....
Kedves veterán vas!
Nem biztos, hogy a kérdezőnek számít a gazdaságosság.
Ha van pénz és idő, miért ne kínlódna kicsit az ember.
Hobbi.
A "hogyan"-t kérdezte, nem a "mennyibe kerül"-t.
Úgy tudom az E36 320i ( M52 ) nem készült kettős tömegű nélkül és szerintem - bár nem tenném rá a nyakam - de az M52B28 és az M52B20 azonos lendkerékkel jött. Ha M50B20-ról akar M52B28-ra átépíteni, akkor viszont tényleg lehet csöcs, erre korábban én sem gondoltam, ebben a #3-nak igaza van.
A gymkhana-hoz sem kell nagy tempó (sokszor 50km/h feletti sem), viszont a teljesítmény sosem elég.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!