Ti leszoktátok állítani az autót piros lámpánál?
Egyébként így meg inkább ne vezess.
Vagy vegyél egy saját autót,és tanulj meg vezetni magad,vagy hagyd így az egészet.
Ilyen nincs hogy más mondja meg hogy épp mit csinálj,vagy behúzza a kézit és hasonlók.Ez az oktatáson az első órákon működik,egy képzett oktatóval,egy erre a célra kialakított oktatóautóval,amin ott egy hatalmas T betű a tetején.
Meg mi az hogy nem tolatsz?200km-t se tudok úgy megtenni,hogy ne kelljen tolatnom,nem hogy 4000-t.
Ez így ön és közveszélyes amit műveltek.Vagy megy egyedül és csinálod a magad feje szerint,vagy nem csinálod sehogy,teljesen mindegy mik a körülmények.
Én a falra mászok a start stoptól! Akkor is leáll mikor sáros, csúszós úton megyek és csúsztatni akarom a kuplungot, mert szükséges lenne. És hiába van bekapcsolva a 4x4.
Soha nem állítom le lámpánál, és a féket is nyomom, amióta a mellettem lévő autót egy kereszteződésben, piros lámpánál áttolta a mögötte jövő.
Mivel sokat nem vezettél, lehet, volt oka a melletted ülőnek, behúzni a kéziféket. Csak éppen nem fejte ki neked az okát.
A PD, meg annál korábbi autókat nem is úgy tervezték, hogy azonnal megállás után le lehessen állítani. Ezzel többet lehet ártani egy régebbi dieselnek vagy egy benzin turbósnak hosszú távon, mint amennyit megspórolsz az üzemanyagon.
Amíg nem a saját autódat vezeted csináld azt amit a tulajdonosa mond. Ezzel is elkerülve a felesleges konfliktust, függetlenül attól, hogy nem sok értelme van.
Sajnos a kedvem már nagyon rég elment az egésztől.
Hát ha valahonnan ki kell tolatni azért kitolatok, de parkolni nem nagyon parkolok tolatva, nem is volt "engedve".
Volt, hogy ki lettem szállítva az autóból, hogy tolatva megforduljon, holott én is simán megtudtam volna csinálni.
Egyébként tudom, hogy nem sokat számít de anno a vizsgák elsőre meglettek belőle, lelkes is voltam, úgy éreztem, hogy jól megy a vezetés, utána meg jött a feketeleves...mindenért le voltam baszva, soha nem volt úgy jó, ahogy én csináltam, az elején amikor még nem ment annyira a kátyúk kikerülése szinte ordítoztak hogy úristen mit csinálok...szóval elég hamar elment a kedvem az egésztől, pedig nagyon szeret(t)em az autókat és vezetni is szerettem (szeretnék)
Közbe meg aki mellettem szokott ülni pl volt egy útszakasz felújítás és piros lámpát kaptunk, de volt előttünk kb 10 autó, ő meg simán megelőzte őket...mert hogy tudja mennyi az átfutási idő vagy mi a lámpák váltásánál...
Ha valóban igaz, amiket leírtál, jobb lenne, ha nem is vezetnél az illető felügyelete alatt.
Az önbizalmad lenullázta, ráadásul hülyeségeket követel tőled, ami nálad is beidegzödhet.
Merőleges parkolóhelyre tolatva érdemes beállni, ha orral állsz be kifelé kell tolatni...
Érdemes lenne egy oktatót keresned.
Addig nem akarok oktatót keresni, amíg nincs saját autóm. Vagy legalább az esélye, hogy rövid időn belül legyen.
5 év alatt egyszer nem tolattam be parkolóba, mindig előremenetben álltam be, ez idő alatt amíg én elmentem dolgomra a mellettem ülő kiállt az autóval és visszatolatott. Ha ott maradtam az autóban vagy ő is eljött velem akkor kiálltam tolatva persze.
Az ajnározás és a rabszolgaság különös keveréke lehet az a kapcsolat köztetek.
Beállsz szemből a parkolóba mert tolatni nem szsbad, és amíg tábol vagy, ő megforditja az autót, betolat.
Ki ez az illető neked?
Férj, szülő, barát?
Így nem lehet vezetni, vezessen ő..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!