Miket érdemes figyelembe venni autóvásárláskor?
Sziasztok!
Olvastam már, hogy elég sok kérdés volt ebben a témában, akár régebben is. Hamarosan forgalmi vizsgázni fogok, és a közeljövőben szeretnénk autót vásárolni. A körülményekről annyit érdemes tudni, hogy nincs autónk, én is e nélkül nőttem fel. Jelenleg egy dízel Mazda 3.1.6 Citd-tanulok vezetni. Nagyon szeretem. Kezdő vagyok ebben a témában. Más nincs a szűk családi körben, aki vezetné az autót. Max. 800 000 Ft-ot tudunk rászánni. Olyan keresünk, ami fogyasztásban, és műszakiban is megfelelő. Nem Suzukiban gondolkodunk. Egyelőre még az is kérdéses számomra, hogy a benzines vagy a dízeles lenne-e jobb.
Köszönöm a válaszokat!
24/N
Először is a legfontosabb dolog hogy ne magyartól vedd meg az autót.Ha magyartól veszed meg az autót akkor nagy szerencse kell hozzá hogy normális állapotban adja el neked
De ha rád sóz egy műszakilag kifogásolható autót és van egy olyan autószerelő ismerősöd aki becsületesen végzi a munkáját és nem kontárkodik össze-vissza mindent akkor talán még jól is járhatsz.Hidd el tapasztalatból beszélek,szerintem jobban jársz ha külföldről hozatol be egy kocsit.Németország,Ausztria stb igényesebb országokból ahol az autószerelők tisztességes munkát végeznek így onnan valószínűleg jobb állapotú kocsikat hoznak be,nem úgy mint itt...
Nem elég hogy sok magyar ember nem vigyáz a kocsijára még a magyar "szerelők" is tesznek rá egy lapáttal
Kitől vegye?
A jelzett összeg elég karcsú ahhoz, hogy külföldről érdemes legyen behozni, honosítani.
Nagyot álmodni dem érdemes, ha nem kell a Suzuki (miért is nem?), a G Astra, Renault lehet még realitás, ha kettessel kezdődő gyártásút keres.
Persze mindez nézőpont kérdése is, de pl ennyiért Audit venni igen rizikós