Mi a véleményetek/tapasztalataitok a 0.9-1. 0 literes 3 hengeres turbós benzin motorokról?
Nekem még turbó nélküli japán volt, piszkos jól ment, akkor a turbós mégjobb lehet.
A véleményem? már nem vennék teljesen kifacsart motorú autót...maradok inkább a négy-hat hengeres (japán)szívóknál.
Sokan félreértelmezik ezt a 250 000km-t.
"A választ meg is kaptuk: miként azt Ágó Béla, a Ford garanciális és minőségbiztosítási menedzserétől megtudtuk, az említett 240 ezer km a főjavítás nélküli várható hibamentes üzemet jelenti. Az európai Ford-modellek futáspróbája minden esetben ezen használatra méretezett, ennyit minden motorjuk ki kell bírjon − főjavítás nélkül, elvileg."
(forrás : Autonavigátor)
Nem azt mondja a Ford, hogy 250 000-nél atomjaira hullik a motor és megy a kukába :)
Nem szeretem, ha kicsit is falábad van akkor nagyon keményen kiérződik rajta az hogy szűk tartományra van optimalizálva, hamar erőre kap lent, de aztán hamar le is cseng és csak bőg. Rángat, rúg, ugrik hogy kipörög a kerék majd pedig alig akar menni.
Én tudok menni vele, de anyámnak egy szenvedés. Nem jók, ezerszer inkább egy nagyobb szívó.
Az élettartamra meg kár a gyártó által megadott marketing hülyeségekben hinni, kis motorból nagy erő kipréselve, hozzáadva az alacsony fordulaton nyomatékból hajtással, mert sokan úgy vezetik, mert bírja....
A TSInél gyönyörűen visszaütött a szelepszár kokszolós dolog, nem tudom ezt a többi gyártó hogy oldotta meg pl.
Szóval nem, nem kéne.
soha!
4 henger és 1.4 v 1.6 szivó
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!