Milyen benzines autot vegyek?
Nem a turbóbenzinnel van a gond magában.
Ma is gond nélkül üzemelnek a híres japán turbos sor6-k,a Subaru boxerek,a VW csoport 1.8T-je és még lehetne sorolni.
A baj ezekkel a kényszermegoldásokkal van,mint a TSI vagy mint a Suzuki Boosterjet és a hasonlók.
Ezek csupán azért léteznek,mert így tudja a gyártó flottaszinten tartani a kibocsátási értékeket.
Amíg lehet kapni újonnan szívóbenzint,addig azt érdemes venni.
Mazda még mindig szívómotorokat fejleszt,és híresen jók is.
Európai és koreai autókat hanyagolnám,maradnék a Mazdánál és a Hondánál ha jó benzinmotort akarsz.
Én ajánlom az Octaviát, a Skoda nagyon komoly autókat csinál mostanában. A TSI motorok is már kinőtték a gyerekbetegségeket. Én ajánlom, jobb, mint a Hyundai vagy a Kia.
Amúgy a TSI-k nagyon takarékosak, ilyen 6-7 literrel elvan vegyesben. A turbót úgy tudod kímélni, ha nem nyomod neki nagyon hidegen, dehát ezt minden motornál így kell, a szívónál is. Valamint nagyon oda kell figyelni az olaj minőségére. 15.000 km-ként legkésőbb cserélni kell az olajat, a gyári ajánlástól függetlenül. A turbó (és a motoré is) lelke az olaj!
Elfogult leszek, vagy talán bunkó is, de nagyon nem bírom a koreai autókat, a japánokat sem szeretem. Picit szubiektív okokból, de amúgy kinézetre sem tetszenek, valamint mikor beültem egy Kia kormányához, hát valahogy nagyon nem jött be az egész. Nem tudom miért.
Pont olyan ez, mint ahogy sokan mások csak ezeket szeretik, és utálják a német (cseh) autókat. Amúgy évek óta a Skoda az egyik legjobb vétel a piacon, ezt az eladási számok is mutatják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!