Első autónak Opel Astra F/G vagy BMW 318 vagy Volvo S40?
Opellal járok a legjobban, jól gondolom?
A saját pénzemből kell fizetni az üzemanyagot és az autót, nem apuci meg anyuci fizeti, ezért kérem a véleményetek.
17/F
Nem az üzemanyag a döntő hanem az alkatrész leginkább.
Az opelhoz olcsó. A BMW-alkatrészre magyaroknál 1,5-ös madárszorzó van. Én BMW-s vagyok németeknél, egyszer gondoltam naivan hogy magyaroknál veszem az alkatrészt, mert talán olcsóbb. Van egyébként egy nagyon korrekt szerelőn otthon, de az alkatrészt mindig hoznom kell.
A márkás kupplung itt 200 euró otthon 120 ezer Ft.
A motorháztető utángyártott lett volna 50, de az hulladék volt. Akkor volt 70-ért "jobb", az is hullámos volt. A BMW-nél otthon 220 ezer ft, kint 600 euró (kb. 180 ezer)
Otthon valószínű nem tartanék BMW-t emiatt.
A másik dolog az, hogy aminek az ára az egyidős astrával összemérhető, az felejtős.
A Volvohoz nem tudok hozzászólni.
Köszönöm szépen az eddigi válaszokat, jöhetnek még!
Szerintem is az Opel lenne a legjobb.
Sok korombeli vesz a szülei pénzéből BMW-t és hasonlókat aztán utána rájönnek, hogy nem keveset esznek...utána meg az ostoba szülők állják az üzemanyagot is természetesen. Számomra ez elvetendő példa, inkább veszek egy kevésbé csilivili autót, de el tudjam tartani a saját kis keresetemből.
Ezekről mi a véleményetek? [link]
Ha az autó karban volt tartva rendesen az a 200.000 + km nem okoz akkora problémát, igaz?
Én a BMW-t venném a helyedben. Valóban drágább az alkatrész, mint az Opelnél, de megéri.
Barátomnak 318i van, nagyon kevés gond volt vele ahhoz képest, hogy volt benne több mint 300 ezer km.
Az Opelekkel minden baj van, lehet hogy megvenni olcsóak, de rengeteget kell szerelni őket, sokkal több a gond velük, mint a BMW-vel.
A Volvo S40 szerintem megbízható, nagybátyámnak régi S60-a van, semmi rosszat nem mondott róla. Szerintem jó az S40 is.
Én még megnézném a helyedben a japán autókat is, rendkívül megbízhatók. Pl. Suzuki Swift 1.4, Honda Civic 1.4 stb...
Na két hozzászólásban leírtak szinte mindent.
Talán annyit, F-ből már classic-ot érdemes venni, és Isuzu dízelekkel meg nagybátyám Opel terepjárókban barátkoztam meg. Motor trélerek voltak, és van is utánfutóval. - versenyre is azzal hordott.
Tehát én a G-t javaslom Isuzu motorral, pedig használtban nem szoktam dízelt javasolni. - egy biztos át kell nézetni megvétel előtt, egy hozzá értő és megbízható szerelővel.
Én is BMW-a vagyok, de családi német export orientált cég miatt van nekem olcsó fuvar is ide - ha kellene, és itthoni jó szerelőm miatt nekem itthon van szervizelve, már amit kell.
Volvo-ról nagyon változó és szélsőséges vélemények vannak.
Opel árban soha nem vettem volna BMW-t, főleg nem 318-ast.
Ezekkel szemeztem eddig a BMW-k és a Volvók közül.
Mi a véleményetek azokról amiket küldtem eddig?
Kettőnél le sem merték fotózni az ülést. Ülés külső kopása árulkodik a legjobban a valós kilométerről, és igénybevételről egy laikusnak.
Én első három autóm magam szereltem. Meg is bántam, hogy nem vittem szerelőt.
Én elsőként a szűkre G-t nézném meg. Az jó hogy nem csak ferde hátúban gondolkozol, mint oly sokan.
BMW-t nem is csak drága fenntartani, a jó szerelő is ritka és drága. A Volvo elégé felejtős, még első tulajként csak-csak. A BMW-nél ez duplán igaz.
Használt BMW-t én is csak ismerőstől vettem, és BMW-re specializált szerelővel átnézetés után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!