Turbósítás. Átalakítások?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Fiat Punto GT 960 kg 136LE
Fiat Uno Turbo 800kg 114LE
folytassam...?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha így lenne a való életben :)
Ahhoz,hogy te turbósíts annyi pénz kell ,hogy 7 számjegyű összegnek legyél a boldog tulaja.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tényleg milyen autó ez hogy csak 700 kg a saját tömege?
Nekem a Suzuki Alto ugrott be 1.1 motorral és 60-63 lóerővel de az is minimum 800 kg nettó.
Ne csak a lóerőt nézd hanem a nyomatékot se felejtsd el mert pl lehet hogy egy 1160 kg-os 1.6-os Astrában 101 le motor van de mégis aránylag jól lehet vele haladni mert van benne 150nm maximális nyomaték és ugyan nem egy gyorsulásbajnok az sem de érezhetően harap ha odalépsz neki. A Suzuki Altoban meg csak 85nm a nyomaték.
Turbósítani meg olyan egy nem turbósra tervezett 1000-1100 cm3 motort mintha egy szobahőmérsékletű kocka margarinra rábaxnál egy nagyot az öklöddel. Szétmegy az egész a francba a terhelés alatt az első nagy gáznál. Mert itt azért te szeretnéd majdnem a dupláját kihozni az eredeti teljesítménynek. Ha ilyen egyszerű lenne a turbósítás akkor kb minden h.gyerek már régen turbósított autókkal kergetné egymást és tele lennének a hírek minden nap azzal hogy ez nekiment az oszlopnak az a fának azok egymásba mentek az a kicsi meg elment vadászni az örök harcmezőkre.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
700 kilós vasba ne akarj több lovat gyúrni, felesleges.
Tudd, hogy a lóerőhöz tömeg is kell, különben nagyon
csúnya véget ér a mutatvány.
Ha versenyezni akarsz, akkor ugye váltócsere, tömegnö-
velés!!, hajtáselemek cseréje, ültetés, légterelés stb..
Ha nem versenyezni akarsz, akkor felesleges beleölnöd
az előbb írt fejlesztéseket, mert drága és nincs értelme.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!