Üdv. Honda Civic 5g3d d15b2 esi swap turbositasan gondolkodom kis nyomáson. Valaki leirna nekem egy részletes leiråst hogy mit vegyek es hova tegyem az utolso csavarig. Lėgysz ne nagy vonalakban irjatok le? Hanem részletesen?
Figyelt kérdés
2016. ápr. 28. 16:41
1/5 anonim válasza:
-tesó,majd kinövöd ezt is ....hogy utólag turbó...butaság...
2/5 anonim válasza:
Utólagos turbósítás úgy kezdődik, hogy motor ki és csökkentjük a sűrítési arányt. Aztán visszafelé már nem a gyári hajtókarokkal megy a buli. Egy normális turbósítás picit többe kerül, mint a Civic-ed értéke. Biztos bele akarsz vágni? :D
3/5 anonim válasza:
Ha már így kezdődik, hogy lila gőz sincs hozzá, akkor neki se állj.
4/5 anonim válasza:
Többe kerülne az egész mutatvány, mint amennyit a kocsi ér.
5/5 A kérdező kommentje:
Nem nagy nyomásra kellene azert irtam h kis nyomås 0.5 bar max. Es ahoz jo a gyári belso is. Nemkell hajtokar meg csokkentett kompresszios dugo
2016. ápr. 30. 07:30
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!