A mostani (2015/2016) Harley Davidson-ok megbízhatóak? Gondolok itt az Iron 883-ra vagy a Roadsterre. Azért írtam, mert nagyon tetszenek és valószínű, hogy a közeljövőben szeretnék beszerezni egyet.
Nem szeretnek itt a masik vegletbe folyni es agyon ajnarozni a H-D-ket. Azert meg böven van hova fejlödni. Teny, hogy megbizhatoak. Ezt egy csomo teszt, szemelyes tapasztalat es az uj motorokra adott gyari garancia is alatamasztja. Ami meg elönye a Harleynak, hogy annyira elterjedt, hogy szinte vegtelen kiegeszitöböl (es kopo alkatreszböl) valaszthatsz, hogy szemelyes izlesednek megfelelöen teljesen egyedive varazsold a motorodat. Valamint ezernyi videot es forumot talalsz, hogyan vegezz el magad rajta dolgokat, ha csak nem vagy 2 bal kezes (Service Manual ajanlott!).
Ami a legendassagan kivül szamithat, hogy minden jelentösebb motorostalalkozot vagy eleve a H-D szervez vagy eröteljesen jelen van, akar a HOG formajaban, ami Magyarorszagon egesz jofej arcokbol all ;)
A Triumphrol önmagaban vegyes a velemenyem. A turaendurokat rendszerint elcseszik es a Daytona sem rug labdaba vetelytarsaival szemben... DE! A klasszikusaik nagyon jora sikerültek! Es akarmennyire dominal a Harley a custom szegmensben, az igazi Cafe Racer akkor is angol kell, hogy legyen. Ha uj motort szeretnel (es tudsz) vasarolni, akkor nagyon ajanlom a Triumph Thruxton R modellt. Amennyivel többe kerül az alapmodellnel, azt elöbb-utobb ugyis raköltened, hogy megközelitse ezt a szintet. Öhlins futomü! Brembo fekek. Es majdnem 100 Loerö! Ha mindenfele elfogultsag nelkül fogalmazok, akkor azt kell mondanom, hogy a teljesitmeny teren a Thruxton R azt nyujtja, amit a Roadszer hangja iger. Azert mindkettöre rafer a tuning kipufogo. Ha nem akarsz gondot, akkor E szamosat, de a gyarinal azert lehett bömbölösebb ;)
Velemenyem szerint a H-D Roadster es a Triumph Truxton R nagyjabol ugyanolyan fantasztikus ket gep. En egyedül a bordasszij miatt valasztanam a Harleyt, ami a legtöbb esetben kibirja a szazezer km-et. Szeretem tisztan tartani a motorjaimat. A lancot meg rendszeresen olajozni kell es a legjobb cucc is koszitja valamennyire a felnit. Ami a Triumphnal külön tortura, mert küllös (ami amugy gyönyörü).
A Thruxtonnal mar volt szerencsem menni es nagyon bejön a designja. A többiröl viszont nem tudok többet mondani külsö megjelenesüknel. Abban viszont mervadobb, hogy neked milyen stilus jön be jobban.
Jelenleg Van egy H-D Dyna Fat Bobom melynek a futomüven es teljesitmenynövelesen kivül designjat is sajat izlesemre alakitottam es egy Honda CX 500, ami at lett alakitva Cafe Racerre.
A kipufogokrol pedig külön fejezetet lehetne nyitni! Föleg a H-D szamara több tucat gyarto kinal különbözö (E szammal is rendelkezö) modelleket. Vance and Hines hangja es megjelenese szemelyes favoritom, nekem is az van. (letezik nemet forgalmazo, aki levizsgaztatott kat.-osokat arul). Csak hogy parat soroljak. Osztrakok nagyon jokat gyartanak: Remus es BSL. Nemetek (nem eppem olcsoak!): Penzl, Kess Tech, Jekill & Hyde. Slovenek (nekik van a legnagyobb tapasztalatuk sport teren): Akrapovic.
A legtöbb amcsi gyarto, mint az emlitett V&H, Reinhart, Supertrapp, Cobra stb. sajnos nem igazan foglalkozik az europai piac szamara szükseges zajszint betartasaval es engedelyeztetesevel. Ezek bosszanto elöirasok, de egyes orszagokban, mint pl. Nemetorszagban elegge szigoruan veszik es nem csak megbirsagolnak, de leszedik a rendszamtabladat is es kitalalhatod, hogyan juttasd haza a gepedet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!