Harley-Davidson 1,8 injektoros motornak /2012/ kőrülbelül mekora fogyasztása lehet átlag 120-as tempóban pályán? Üdv!
Ennek sok tenyezöje van. Melyik model? (Suly), hany utas, milyen nehez csomag. Tuning? Kipufogo, Legszürö, mapping?
Masreszt: Miert mennel 120-al palyan?
Es vegül, ha motorozol, raadasul Harleyd van, akkor szamit +,- 2 liter?
Üdv !
Csak érdeklődöm, mert elég nagy a szórás a bemondásokban.
Adott 350+100 kg, 1,8ccm, 2 henger, injektált üzemanyag,
vezérlő elektronika, modern technológia.
Vajon mi jöhet ki ebből? Kb: 6-7 liter.
Ha ez igaz akkor nekem marad a régi S-53 as mocim meg hosszútávra a Galaxym. / Ha nem akkor is ! /
Csak kíváncsiság, semmi több!
Szép álmokat Mindenkinek!!
zotyam
,
A gyarilag megadott ertekek viszonylag pontosak.
Azonban, hogy megfeleljenek az egyre szigorubb környezetvedelmi követelmenyeknek, az elektronika altal vezerelt injektor alacsonyabb benzinaranyt kever az europai modellek egestereibe. Ettöl nemcsak az üzemanyagfogyasztas lesz alacsonyabb, hanem a teljesitmeny, söt a blokk elettartama is. Fontos tudni, hogy a leghüteses motorblokkoknal a befecskendezett benzinmennyisegnek is hütö funkcioja van (nagyon összefoglalva: több levegö - nagyobb höfok).
Mivel Harleyt senki sem a csucsteljesitmenyert vesz (harmad aron 2x erösebbet kapsz - loeröben! Nyomatek mas teszta) es gyarilag eleg pocsek a hangja (föleg az EU modellek katalizatoros-hangtompitos kipufogoinak), mindenki vesz szep hangos, draga kipufogot es örül a fejenek, hogy jobb hangja van a motornak es kicsit erösebb is lett, hiszen szabadabb aramlast enged - föleg nyitott legszürövel parositva. Ha viszont nem foglalkozunk az elektronikaval, nem csak visszadurrog allandoan, ami csak az elsö 5 percben tünik brutalisan menönek, hanem hosszu tavon megsül a motor.
Röviden: Többletfogyasztas meg mindig olcsobb es föleg kevesbe maceras, mint egy motorblokk general vagy akar csere.
Ezert fogyaszt az en 96 cui (azaz 1573 ccm) injektoros motorom ritkan 6 L alatt, de vezetesi stilusommal inkabb 10-et.
Gyarihoz kepest oriasi a különbseg, ugy hogy magahoz a blokkhoz meg nem is nyultam). Nyitott kipufogo, nyitott sportlegszürö, open loop injektorvezerles - kicsereltem a gyarit Thunder Max-re. Siman lehagyom gyorsulasban is a gyari Screaming Eaglet. - azaz 110 cui. Es ez az oka, amiert egy kicsit is hozzaertö motoros, aki megveszi az 1800-ast es nem csak alapjaraton villogni vette, elvegzi rajta ugyanezeket a modositasokat, boldogan elfogadva, hogy par literrel megnö az atlagfogyasztas.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!