Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van egy BMW 316i e46 1.9...

Debremart kérdése:

Van egy BMW 316i e46 1.9 motrú autom és hogyan lehetne nagyobb teljesitményt kihozni belőle?

Figyelt kérdés
Kutakodtam egy kicsit a neten, hogy van benne egy fojtás, amit ha kiszedünk, akkor akár 143 le-t is kilehet belőle hozni. Pontosabban mi is ez a fojtás, hol található? Esetleg belevan programozva és egy chiptuninggal megoldható?

2016. aug. 14. 11:15
 1/9 anonim ***** válasza:
50%

Ez sztem hamis információ.

Erősebb kell, akkor az a legolcsóbb, ha eladod és veszel egy sor6-ot.

2016. aug. 14. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Ajánlom figyelmedbe: [link]


Akár kérdezhetsz is, de inkább olvasd el a fórumnak azon részeit, amik érdekelnek. Egyébként pedig, ha tényleg nagy teljesítmény elérése a cél, akkor turbósítást tudnám ajánlani.

2016. aug. 14. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat! A turbosítással meg csak az a baj hogy jobban járnék ha vennék bele egy nagyobb motort. Újat nem akarok venni! A turbosítást amúgy forgalmiba vagy valahova beirják? Nem lesz több a teljesítményadó meg ilyenek?
2016. aug. 14. 12:59
 4/9 anonim ***** válasza:
Hivatalossá tenni egy gyárilag nem turbós motort nem tudom, hogy lehet-e. Én egy olyan turbósított autóról sem tudok, aminek be lett írva a forgalmijába. De ami biztos, ha legális akarsz maradni, az sokba fog kerülni.
2016. aug. 14. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

A fojtásos sztori valami kacsa lehet. Ha 143 le kell akkor add el és vegyél egy 318i-t. De akkor már vehetsz még nagyobbat is, 323i-t, vagy afelettit.

De megértem ha esetleg jó álapotú az autó és nem akarod eladni hogy vegyél egy másik bizonytalant.

Az erős tuning jelentősen rövidítheti az autó élettartamát erről tudj (például chiptuning, vagy amatőr turbósítás, NOS-osítás). Mindennek van előnye és hátránya.


Vannak módszerek amikkel kicsit mozgékonyabbá tudod tenni.


Rövidebb áttételű difi kell alá. Sokat ilyet árulnak nem is drágán, csak keress rá az interneten. Ennek annyi hátránya van, hogy kicsit többet forog majd a motor minden fokozatban, ennek megfelelően nő a fogyasztás.

Hozzá tud adni a rugalmassághoz még a sportkipufogó rendszer és a sportlégszűrő (ami egy hűvösebb pontról szívja a levegőt).

2016. aug. 15. 01:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
1,9 nél nem müködik ..csak a 2.5 23i nál ..szivosor cserével meg egy két aprosággal lehet 25 öt faragni belőle....az m43b19 és az n42b20 teljesen más kategoria:) hidd el hogy az m43 megbizhatobb...cserébe gyenge :D vagy vegyél sorhatot :D
2016. aug. 15. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
akkor ezt szerintem így hagyom nem nyúlok hozzá mert végülis az erejével nem lenne gond ha nem 3000 res fordulatszámtól jönne elő
2016. aug. 15. 14:27
 8/9 anonim ***** válasza:
100%
A szívóbenzin már csak ilyen, magas fordulaton jön meg a nyomaték.
2016. aug. 15. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

a 23 és a 28 esetében működik a nagyszívósor trükk.

Nem lehet felhúzni olcsón 143 lóerőre. Hülyeség költeni rá, mert nem lehet ezt nagyon tuningolni

2016. aug. 26. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!