Van egy BMW 316i e46 1.9 motrú autom és hogyan lehetne nagyobb teljesitményt kihozni belőle?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez sztem hamis információ.
Erősebb kell, akkor az a legolcsóbb, ha eladod és veszel egy sor6-ot.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ajánlom figyelmedbe: [link]
Akár kérdezhetsz is, de inkább olvasd el a fórumnak azon részeit, amik érdekelnek. Egyébként pedig, ha tényleg nagy teljesítmény elérése a cél, akkor turbósítást tudnám ajánlani.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A fojtásos sztori valami kacsa lehet. Ha 143 le kell akkor add el és vegyél egy 318i-t. De akkor már vehetsz még nagyobbat is, 323i-t, vagy afelettit.
De megértem ha esetleg jó álapotú az autó és nem akarod eladni hogy vegyél egy másik bizonytalant.
Az erős tuning jelentősen rövidítheti az autó élettartamát erről tudj (például chiptuning, vagy amatőr turbósítás, NOS-osítás). Mindennek van előnye és hátránya.
Vannak módszerek amikkel kicsit mozgékonyabbá tudod tenni.
Rövidebb áttételű difi kell alá. Sokat ilyet árulnak nem is drágán, csak keress rá az interneten. Ennek annyi hátránya van, hogy kicsit többet forog majd a motor minden fokozatban, ennek megfelelően nő a fogyasztás.
Hozzá tud adni a rugalmassághoz még a sportkipufogó rendszer és a sportlégszűrő (ami egy hűvösebb pontról szívja a levegőt).
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
a 23 és a 28 esetében működik a nagyszívósor trükk.
Nem lehet felhúzni olcsón 143 lóerőre. Hülyeség költeni rá, mert nem lehet ezt nagyon tuningolni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!