Motorból nagyobb teljesitményt kihozni?
Jaj ne nyafogj már. Írd le mindet részletesen, majd a kérdező eldönti, melyik érdekli.
Ne hagyd ki a modellrepülőgépek motorját se!
Legegyszerűbb a fordulatszám növelésével.
Csak itt több dologról kell gondoskodni: ne akadjanak össze a szelepek a dugattyúval, bizonyos határok fölött más vezérműtengely, erősebb szeleprugók, erősebb szárú szelepek kellenek.
A magasabb fordulaton sem fogyhat el a motor nyomatéka, mert akkor hiába magasabba fordulat, nem lesz nagyobb a teljesítmény. Gondoskodni kell tehát arról, hogy legyen több levegője, a több levegőhöz több üzemanyaga is.
Legegyszerűbben a turbódízeleket szokták kicsit (!) mérgesíteni a motor módosítása nélkül, kicsit nagyobb turbónyomás, kicsit több üzemanyag, nagyobb előtöltés, aztán valamennyitz elmegy így is, a tulaj meg örül neki.
#3
és ha ő elektromotorból akarja??? :D
"Legegyszerűbb a fordulatszám növelésével."
4-es,mesélj még!!
Neked nem mesélek steinberg, mert úgysem értenéd.
Ha egy átlag Otto-motort a tiltás fog meg 6500-on, de annak a veszélye nélkül hogy beleverjen a dugattyú a szelepekbe, fel lehet engedni biztonsággal 7000 fölé is. Ennyit biztos hagy benne a gyártó, csak legyen aki módisítja a motorvezérlő szoftvert.
Ha meg tudja kapni ehhez a több levegőt, és az üzemanyagszivattyú, injektorok győzik, akkor a nyomaték sem fog letörni, és ott is van majdnem 10% teljesítménytöbblet. Alapból egy gyárilag nem kihegyezett motorra gondolok, ami szűz állapotában a 100 LE / liter teljesítmény alatt van.
Etanolllal jártam már úgy hogy tiltás közerlében jobban húzott volna, de az injektorok elérték a végüket, 100% nyitási idő volt, elszegényedett a keverék, és elfogyott a nyomaték...
Pedig az a baj,hogy te tényleg csak mesélsz......mert amit írsz az mese habbal.....szerintem még te sem hiszed el!
Te láttál már....vagy nem is az hogy láttál,hanem egyáltalán hallottál már olyanról,hogy teljesítmény megy nyomaték görbe?!?!?Javaslom,hogy nézz majd utána.......
"Ha meg tudja kapni ehhez a több levegőt, és az üzemanyagszivattyú, injektorok győzik, akkor a nyomaték sem fog letörni, és ott is van majdnem 10% teljesítménytöbblet."....erre amit itt írsz,nagyon kíváncsi lennék,hogy ezt te honnan szedted?!?!De az meg még jobban érdekelne,hogy te itt miről beszélsz egyáltalán??!?!?
szép ez a mese, csak az a baj, hogy elég arra gondolni, hogy mi történik akkor, ha hidegen lepadlózod az autót? (azon kívül, hogy fájni fog neki)
mert ugye tudjuk, hogy hidegen túldúsítva jár a motor, de mivan akkor, ha ez mellé még padlót is kap? na, akkor mennyit is tud betolni az injektor az üzemmeleg padlógázhoz képest? :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!