Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2 ütemű Wartburg-ot ha meg...

2 ütemű Wartburg-ot ha meg akarok csinálni összkerekesre milyen autó hátsó hídját rakhatom rá? Mert gondolom más az áttétele mindegyiknek vagy nem?

Figyelt kérdés
2010. ápr. 18. 21:18
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Gratulálok
2010. ápr. 19. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Nem találtál gyárilag 4*4-es kocsit??? NE tákolj!
2010. ápr. 19. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
én drukkolok, de sajna fingom nincs XD Sorry
2010. ápr. 20. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim válasza:
komoly atalakitassal sikerulhet.na most itt tobb szamitas jon szoba.eloszor szeretnem elmondani h a 2-utemu motrod nem tudom mennyire es meddig birna a megterhelest.ha komolyan neki akarsz fogni szamolnod kell a koltsegekkel.sajna magyarul nem tudom elmondani h meg mire figyelj oda mert oszinten romanul tanulom a dolgokat.de nem lehetetlen dolog
2010. ápr. 20. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

2ütemű Wartburgból szerintem nem fogsz tudni összkerékhajtásút csinálni

nekünk volt egy, pár éve vonattuk ki a forgalomból, és bontottuk otthon szét hulladékfémnek, így alkalmam nyílt a szerkezete megismerésére

a sebességváltó (mint az látható a motortérben, a tűzfalnál) oda van fogatva kb 3 ponton a vázhoz, ezek a csavarok tutira össze vannak teljesen rohadva (nekünk csak a váltó alumínium házának kalapáccsal való szétverésével lehetett kiszedni onnan)

a váltó 2 oldalán jön ki a 2 féltengely, nem hátrafelé, mint pl. egy ladánál

ezért a hajtásláncot hátravinni nem fogod tudni

a wartburgnak teljes váza van hátrafélé is, masszívan 1 darab vasból áll hátul, amihez oda van rakva a 2 független kerékfelfüggesztés, így az eredeti alkatrészektől maradéktalanul nem tudod megfosztani a vázat, csak ha kettéfexeled a kocsit a C oszlopnál

végy inkább egy uazt, nivát, vagy arot, vagy valami más gyári 4x4-est

2010. ápr. 20. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

Először próbálj meg egy olyan váltót+osztóművet szerezni,amelyik passzol a warnyú motorjához,+stimmel az első kerék lehajtása+a váltó karját,fel tudod vinni az utastérbe.(Nem hátrány,ha a fülkében ülve tudsz sebességet váltani)Ha ezek megvannak,akkor gondolkozz rajta,hogy a hajtást,hogy a bűbánatban viszed el hátra,mert az alváz keret miatt annyira lecsökken a hasmagasság,hogy a legkisebb vakondtúráson felakadsz vele.(Csak egy apró dolog:A Wartburgnál kardán alagút nincs.A kardántengely,a kocsi hasa alatt kb 15 centivel fog forogni.)Ha ezek megvannak,akkor gondolkozhatsz a hátsóhídon,ami ezek után már kinder spiel lesz.

Sok sikert hozzá!

2010. ápr. 20. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Rába Steiger
2010. ápr. 20. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
MILYEN hülyeséget találnál ki warburg 4x4-esre mi értelme van annak..
2010. ápr. 21. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:
Kössz a válaszokat! A khajtás megvan gyárilag a váltón hátra is, szóval ez nem probléma.Kardán tengelyt megtudom oldani, hogyan, s miként vigyem hátra. Engem az érdekel, hogy vajon ha ráteszek egy akármilyen hátsó hidat, akkor egyformán hajtja-e az első és a hátsó kerekeket, ha nem akkor melyik lenne az amelyik igen.
2010. ápr. 21. 21:31
 10/12 A kérdező kommentje:
Egyébként ez való igaz, olcsóbban kijönnék, ha veszek egy pl Gaz-t műszaki nélkül, minthogy ezt megcsináljam, mert ugye ezen sincs semmi műszaki, ha előtte lenne is ezután a művelet után már tuti nem:D
2010. ápr. 21. 21:33
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!