Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Adott egy ETZ 125-ös gyári...

Degu940202 kérdése:

Adott egy ETZ 125-ös gyári hengerrel. Ha a hengert 150esre szeretném cserélni akkor ahhoz a motorblokkon milyen átalakításokra lenne szükség, illetve, hogy ez hengerfej cseréjével is járna-e, vagy a gyári 125ös hengerfej 150-es hengerrel jó megoldás?

Figyelt kérdés

#MZ #ETZ 125 #ETZ 150 henger
2016. júl. 19. 07:45
 1/5 anonim ***** válasza:
Elvileg minden ugyanaz, régen volt egy ts125-öm, annak a hogyan tovább könyvét nézegettem, úgy rémlik, minden egyforma.
2016. júl. 19. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Csak attól tartok hogy a nagyobb furatú henger a blokkba nem fog beleférni és esetleg farigcsálni kell. Köszönöm a válaszod!
2016. júl. 19. 11:27
 3/5 anonim ***** válasza:
Semmit nem kell csinálni, csak hengerfejet cserélni. Nem szabad összerakni a 125 fejjel, túl nagy lesz a kompresszió (az sem jó mindig) és az égéstérben keletkezik egy sarkos rész, ami növeli a csörgési, kopogási hajlamot.
2016. júl. 19. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszaitokat, akkor azt hiszem még egy 150-es hengerfej is felkerül a kívánságlistára
2016. júl. 19. 13:50
 5/5 anonim ***** válasza:

Így van, a 150-es hengerhez másféle hengerfej kell.

Nagyobb a furata, amihez nem illeszkedik a 125-ös hengerfej.

Más átalakítás nem szükséges. (Persze, magától értetődően dugattyú is kell)

2016. júl. 19. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!