A német prémiummárkák közül az Audinak kerül legkevesebbe a fenntartása?
Fenntartás alatt, főleg a szervizköltségekre gondolok.
A családban,nagybátyáméknak volt egy C osztályú Merci.6 éves korában valami kis elektronikai,kütyü betojt benne, ami a központi zár vezérléséért is felelős.Elvitték márkaszervizbe , ott meg azt mondták 300 ezer.
Egy volt kolléga meg E90-es BMW 3-ast vett.Külföldön vette, Németországban, de német magántulajtól ,aki orvos volt.Kívülről újnak tűnt az autó, egy karc , kopás nem volt rajta, tökéletes volt a fényezése.
Aztán, 12 ezer kilométer után elromlott a turbója.Javítása nem "csak" háromszázezer forintba került.
A kollégám valami fél milliós összeget mondott.
Az Audi tulajdonosokat viszont nem hallani panaszkodni.Elvannak vele.
A műszaki alkatrészek, elméletileg annyiba kerülnek, mint a Volkswagenhez.
Jó pár motor közös,kerül Volkswagenbe,Audiba is.
Azért nem pont így van, Audinál is a márkaszervízben lehúzzák az utolsó bőrt is rólad, lazán elkérnek ők is fél millát egy új turbóért.
DE. Nagyon sok a közös alkatrész a VW-vel, aminek következtében sok alkatrész jelentősen olcsóbb, mint a másik kettőbe. Illetve van még egy olyan dolog is, hogy ha nem egy rossz szériáról van szó, akkor szerintem az Audik a legmegbízhatóbbak a három közül.
Nekem volt Audinál már turbófelújítás, 200 ezer forintba került. Mondta a csávó, hogy nagyjából ugyanaz a procedúra egy 3000-res BMW-be 300 ezer forintba került volna. Azért nem mindegy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!