Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel corsa b 1.4 95-os....

Opel corsa b 1.4 95-os. Valamiert nem megy úgy ahogy kéne 120 km/h a vége. Hol keressem a hibát?

Figyelt kérdés

#Opel #corsa 1.4
2016. júl. 16. 22:34
1 2 3
 21/24 anonim ***** válasza:
Tisztelt 17es! Igaza van részben... MErt egész addig hibakeresés a lambda szonda vagy bármilyen jeladó vagy beavatkozó csatlakozójának lehúzása amíg meg nem találjuk a hibát. DE ha pl nem jó a lambda szonda, rájöttünk, lehúzzuk a csatlakozót, a jármű beáll egy üzemmódba amiben nincs lambda szabályzás, visszatér az erő, stb., akkor lecsukhatjuk a motorháztetőt és kész az autó, megcsináltam 5000 lesz??
2016. júl. 19. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/24 anonim ***** válasza:

Igaza van a 20-as nak.


Ha kikötöd az oxigénszenzort, mégis mi fogja küldeni a jelet az ECU-nak, majd hogyan szabályozza a 14,7:1-es arányt? Sehogy. (A legoptimálisabb arány, mert itt ég el a legtökéletesebben a benzin.)


Megváltozik a fogyasztás

2016. júl. 19. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/24 anonim ***** válasza:
21 ÉS 22-es oda van írva a végén, hogy cseréjével,te hát csere a legrövidebb időn belül,vagy azonnal.Ha tudnátok,hogy mikortól kezdődik a lamda szabályozás,akkor nem írtátok volna a keverési arány 14,7-es sem.A lamda szabályozás csak akkor kezdődik mikor az elérte az üzemi hőfokát a 600-700 c° fokot.A korszerűbbeknél már 300c° környéki ez az érték.Na még ezt el nem éri ,nuku szabályozás, akkor az ECU nem tudja a lamdát még figyelembe venni,mert az nem tudja megfelelően beállítani az emissziós értékeket,addig nincs lamda.Addig a többi másik jeladók értékeihez igazodik és egy viszonylagos benzin, levegő keverési aránnyal dolgozik. Na ez van akkor is mikor a lamda csatit széthúzom.Ti vagytok a harmadikak akik szerint ezt én már javításnak tudom be. NEM,NEM...A javítás az a cseréje. El kellet volna végig olvasni amit írtam.Akkor sincs lamda szabályozás, ha a motort hosszú táv után leállítod és a lamda vissza hűl az üzemi hőfoka alá,hiába még meleg a motor,csak akkor mikor a lamda újból eléri a saját "munka" hőfokát,csak akkor kezd szabályozni.Ha a motornak melegen esik a teljesítménye , rángat vagy leáll ez is lehet az oka,mikor a lamda eléri az űzemi meleg hőfokát,de ha széthúzod és újra indul,haza tudsz vele menni.Az enyémmel is ez történ és nem kellett az útszélén szpni.Ha valami nem érthető még,akkor inkább ne piros kezezzetek,kérdezzetek meg ,szívesen válaszolok.Ha érdekel még azt is leírom .hogyan hoztam helyre egy szennyezett szondát, ami a tesztje után ismét tökéletesen működik.
2016. júl. 20. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/24 anonim ***** válasza:
Az is idetartozik a lamdához,hogy ha viszont eléri a kb 850c°-ot ,akkor végleg kipurcan a túl hevüléstől
2016. júl. 20. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!