Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW e46 320i 900e-ért?

Dos86 kérdése:

BMW e46 320i 900e-ért?

Figyelt kérdés
Az a helyzet hogy találtam egy olyan e46-ot, ami nem rohad, nem zörög szépen jár a motorja, ja és még a klima is megy, nem rohad, és nem ázik be. Nagyon hajlanék a vételre csak félek hogy belenyúlok, de még semmi előjelét nem látom, minden rendbe van még a kettős tömegű lendkerék is. Szombaton mégegyszer megnézem a kocsit, addig is eltudnátok számomra hasznos vásárlási tanácsokkal látni? illetve 230e km nél mivel számoljak?
2016. júl. 5. 22:41
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
félreértés ne essék,nem is azért írtam.
2016. júl. 6. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 A kérdező kommentje:
Köszönöm srácok, lehet nem veszem meg. DE NAGYON ÁTFOGOM NÉZNI az biztos!!
2016. júl. 6. 18:52
 13/17 anonim ***** válasza:

Hát figy, ha már ennyire rábeszéltek a többiek. Én 2002-esben ennyiért épp Opel Astrákat szoktam látni, nem Bmw-t. Ennyiért azt nem vennék.

Ebben az is közrejátszik, hogy növekedtek a használt autó árak általánosságban is.

Példaként említett Astra, 2003-as, haver megvette 5 éve 750 ezerért. Most ugyanazok mennek 900-ért. Meghirdette ő is 900-ért és 850 ezerért adta most el !

Érted, Opel Astra, nem Bmw! Szóval ezért is írom, hogy 900 ezerért az a Bmw biztos hogy egy szar.

De említetted hogy 2005-ös Suzukin is gondolkoztál már ami értelmesebb választás lenne. De a végén csak rábeszéled magad a hülyeségre.

Az, hogy valaki szerint ez vagy az túlárazott, hát van ilyen, az most ne vegyen autót hanem várja meg az újabb gazdasági válságot.

2016. júl. 6. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
szánalmas ahogy az autópiac igazodik.Külföldről behozott TDI motorok miatt ma már a normális Passat,Audi,VW-eknek már kevésbé van ára,vagyis van...de mindenki azt nézi hogy jééé lehet venni 700-800 ért.Akkor hogy adja el valaki a normális dízelét 1.5 millért?Mikor többet ér mint az említett BMW
2016. júl. 6. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:

Amit az előző írt az igaz. Káosz van a magyar autópiacon.

Ezzel számolhatott volna a kormány de nem tette. Ebből is látszik hogy ezek szerint olyan emberek irányítják az országot akik képtelenek előre gondolkozni. Azt várták, hogy fiatalodik és feljavul majd a magyar autópark, ehelyett még rosszabb lett a helyzet, mint régen volt. Többnyire a legolcsóbb, legrosszabb állapotú autókat viszik Magyarországra. Főleg mióta csökkentették a regisztrációs adót.

Inkább törölték volna el a regadót, de helyette hoztak volna olyan szabályokat, amik garantálták volna a fejlődést.


Mivel a magyar műszaki vizsga egy vicc, ezért azok a roncsok amiket a németek már nem engednek forgalomba, nagyon olcsón, szinte ingyen elvihetők és Magyarországon forgalomba helyezhetők és eladhatók igen nagy haszonnal. Tipikusan a régebbi BMW-k, Audik, VW-k érnek emiatt olyan keveset. Vannak ezekből is igen jó állapotúak, csak azokért nem fog az átlag magyar 1.5 - 2 milliót fizetni, hanem inkább megveszi a 8 - 900 ezer forintba kerülő Németországból importált roncsot, mert azt hiszi, hogy az is ugyanolyan.

Nem ugyanolyan az 1.5 milliótól kezdődő autó, mint a 900 ezres, hiába ugyanaz a márka és a típus.

B5 Passatokat árulnak már 2 - 300 ezer forintért. B6 Passatot láttam már 1 millió alatt. Így ki fogja megvenni a megkímélteket drágábban?

2016. júl. 6. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:

Mielőtt végigolvastam, egy fontos kérdésem lett volna:

Az autó itthon található, vagy külföldön pl Németországban?!

De látom már a választ.

Ez azért fontos, mert pl tipikusan az ilyen kocsiknál divatos, hogy kint megvesznek a nepperek valami romot 500ezerért, és itthon árulják 900-950+regadóért, mikor annyiért már sokkal jobbat tudnál te venni ha kimész.


Márpedig 900ezerért találhatóak egész használható darabok pl Németországban, de leginkább a facelift előttiekből.

Igaz, ott is rengeteg a fostartály még ebben az árban, de ki lehet fogni jót, csak nagyon meg kell nézni hogy mit vesz az ember. Ismerősöm például nemrég vett személyesen Németországból saját használatra 850+regadóért egy teljesen kultúrált darabot. Nyilván azon is vannak kisebb-nagyobb hibák(melyik ilyen idős használtautónál nincsenek?), de azokat leszámítva teljesen jó.


Én amúgy pont nem a kettőstömegű miatt aggódnék leginkább.

Az ha rossz, kicseréli az ember, és tiszta lap, jó lesz az jópár évig(benzinesekben általában jóval többet bír mint a dízelekben), míg rengeteg szopóroller faktor van amibe nagyon bele lehet nyúlni, bár ez 320i-knél kevesebb mint pl egy 320d-nél.


Amúgy végre valaki, aki nem 320d-t akar évi 5000 km-re, hanem 320i-t.

10-ből 9 behozott e46 az 320d, mert az kell a magyarnak, én is sokkal inkább a csodás sorhatos benzines motorokat választanám ha arra kerülne a sor..



Én óvakodnék azért ettől a konkrét autótól amit kinéztél, mindenképp vizsgáltasd meg.

900ezerért itthon facelift előtti is ritka ami jó, nemhogy facelift utáni...


De pl nagy segítség lehet ez az iromány + Népitéleten olvasgatni:

[link]

2016. júl. 7. 03:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 A kérdező kommentje:
Köszönöm az eddigi válaszokat majd megnézem, de nem csörren a a motor semmi, de lehet hogy már azért se fogom megvenni mert lehet egy év múlva 600 ér vagy annyit se.
2016. júl. 7. 22:18
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!