BMW e46 320i 900e-ért?
Hát figy, ha már ennyire rábeszéltek a többiek. Én 2002-esben ennyiért épp Opel Astrákat szoktam látni, nem Bmw-t. Ennyiért azt nem vennék.
Ebben az is közrejátszik, hogy növekedtek a használt autó árak általánosságban is.
Példaként említett Astra, 2003-as, haver megvette 5 éve 750 ezerért. Most ugyanazok mennek 900-ért. Meghirdette ő is 900-ért és 850 ezerért adta most el !
Érted, Opel Astra, nem Bmw! Szóval ezért is írom, hogy 900 ezerért az a Bmw biztos hogy egy szar.
De említetted hogy 2005-ös Suzukin is gondolkoztál már ami értelmesebb választás lenne. De a végén csak rábeszéled magad a hülyeségre.
Az, hogy valaki szerint ez vagy az túlárazott, hát van ilyen, az most ne vegyen autót hanem várja meg az újabb gazdasági válságot.
Amit az előző írt az igaz. Káosz van a magyar autópiacon.
Ezzel számolhatott volna a kormány de nem tette. Ebből is látszik hogy ezek szerint olyan emberek irányítják az országot akik képtelenek előre gondolkozni. Azt várták, hogy fiatalodik és feljavul majd a magyar autópark, ehelyett még rosszabb lett a helyzet, mint régen volt. Többnyire a legolcsóbb, legrosszabb állapotú autókat viszik Magyarországra. Főleg mióta csökkentették a regisztrációs adót.
Inkább törölték volna el a regadót, de helyette hoztak volna olyan szabályokat, amik garantálták volna a fejlődést.
Mivel a magyar műszaki vizsga egy vicc, ezért azok a roncsok amiket a németek már nem engednek forgalomba, nagyon olcsón, szinte ingyen elvihetők és Magyarországon forgalomba helyezhetők és eladhatók igen nagy haszonnal. Tipikusan a régebbi BMW-k, Audik, VW-k érnek emiatt olyan keveset. Vannak ezekből is igen jó állapotúak, csak azokért nem fog az átlag magyar 1.5 - 2 milliót fizetni, hanem inkább megveszi a 8 - 900 ezer forintba kerülő Németországból importált roncsot, mert azt hiszi, hogy az is ugyanolyan.
Nem ugyanolyan az 1.5 milliótól kezdődő autó, mint a 900 ezres, hiába ugyanaz a márka és a típus.
B5 Passatokat árulnak már 2 - 300 ezer forintért. B6 Passatot láttam már 1 millió alatt. Így ki fogja megvenni a megkímélteket drágábban?
Mielőtt végigolvastam, egy fontos kérdésem lett volna:
Az autó itthon található, vagy külföldön pl Németországban?!
De látom már a választ.
Ez azért fontos, mert pl tipikusan az ilyen kocsiknál divatos, hogy kint megvesznek a nepperek valami romot 500ezerért, és itthon árulják 900-950+regadóért, mikor annyiért már sokkal jobbat tudnál te venni ha kimész.
Márpedig 900ezerért találhatóak egész használható darabok pl Németországban, de leginkább a facelift előttiekből.
Igaz, ott is rengeteg a fostartály még ebben az árban, de ki lehet fogni jót, csak nagyon meg kell nézni hogy mit vesz az ember. Ismerősöm például nemrég vett személyesen Németországból saját használatra 850+regadóért egy teljesen kultúrált darabot. Nyilván azon is vannak kisebb-nagyobb hibák(melyik ilyen idős használtautónál nincsenek?), de azokat leszámítva teljesen jó.
Én amúgy pont nem a kettőstömegű miatt aggódnék leginkább.
Az ha rossz, kicseréli az ember, és tiszta lap, jó lesz az jópár évig(benzinesekben általában jóval többet bír mint a dízelekben), míg rengeteg szopóroller faktor van amibe nagyon bele lehet nyúlni, bár ez 320i-knél kevesebb mint pl egy 320d-nél.
Amúgy végre valaki, aki nem 320d-t akar évi 5000 km-re, hanem 320i-t.
10-ből 9 behozott e46 az 320d, mert az kell a magyarnak, én is sokkal inkább a csodás sorhatos benzines motorokat választanám ha arra kerülne a sor..
Én óvakodnék azért ettől a konkrét autótól amit kinéztél, mindenképp vizsgáltasd meg.
900ezerért itthon facelift előtti is ritka ami jó, nemhogy facelift utáni...
De pl nagy segítség lehet ez az iromány + Népitéleten olvasgatni:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!